عیدی 98 کارگران کی واریز می شود؟

میزان عیدی

به اشتراک گذاشتن مقاله

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی، از واریز عیدی و پاداش پایان سال کارگران با حقوق بهمن ماه خبرداد و گفت: کارفرمایانی که از نقدینگی و توان پرداخت عیدی به کارگران خود برخوردار هستن با حقوق بهمن ماه، عیدی و پاداش پایان سال نیروهای کار خود را پرداخت نمایند.

آغاز پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی

مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی ۵۰ درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت: عیدی مابقی بازنشستگان نیز طی روزهای آینده و براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت می‌گردد.

به گزارش ایسنا، یونس کریم نژاد افزود: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می نمایند و نام خانوادگی آنها با حروف ” ح – خ – د – ذ – ر – س – ش –  ط – ظ – ع – غ – ف– ق –  ک – گ –  ل – م – ن –  و – ه – ی” شروع می شود، در اولین روز اسفند پرداخت شد.

وی ادامه داد: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می نمایند و نام خانوادگی آنها با حروف ” ج – ز – ژ – ص – ض ” شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می گردد.

کریم نژاد افزود: بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می نمایند و نام خانوادگی آنها با حروف ” ب – پ – ت – ث – چ ” شروع می شود نیز عیدی خود را در روز ۴ اسفند دریافت می کنند.
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک‌ها دریافت می کنند نیز در روز ۵ اسفند عیدی دریافت می کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، کریم نژاد گفت: بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف ” الف” شروع می شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا ۲۰۰۰ نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز ۶ و ۷ اسفند دریافت خواهند کرد.

 

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه(01)

  1. توسط narges

    ای بابا چه عیدی ای؟تابستون شد دیگه!هنوز عیدی مارو ندادن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *