نرم افزار ساعت زنی اندروید دینگ

به اشتراک گذاشتن مقاله

یکی از خلاقیت های اصلی در حضور و غیاب دانشجویان، استفاده از سیستم حضور و غیاب الکترونیکی دینگ است، دینگ از جمله روش های حضور و غیاب با موبایل می باشد که بدون نیاز به لیست های حضور و غیاب، می تواند ورود و خروج دانشجویان را کنترل کند.

با ما همراه باشید تا در ادامه درباره نرم افزار حضور و غیاب ساعت زنی اندروید دینگ، نظرات مشریان سامانه دینگ و تاثیر نرم افزار حضور و غیاب دینگ برای سرمایه گذاری سازمان را برای شما ما عزیزان توضیح دهیم.

نرم افزار ساعت زنی اندروید دینگ

نرم افزار ساعت زنی اندروید دینگ بدون نیاز به تجهیزات پیچیده و خاصی، بر روی گوشی موبایل شما نصب شده و امکان ثبت ورود و خروج به صورت آنلاین، دریافت گزارش، ذخیره ی اطلاعات با دسترسی آسان، امکان تعریف تصویر سلفی، تعریف شیفت و ساعت اداری، امکان ثبت درخواست مرخصی و تایید و یا رد آن توسط مدیر و مشاهده ساعت کاری روزانه یا ماهانه تنها بخشی از امکانات دینگ است.

این نرم افزار در مدیریت مدرسه نیز نقش بسزایی دارد، گرچه استفاده از موبایل در محیط آموزشی ممنوع است اما مدیر مدرسه می تواند به کمک این نرم افزار، تردد معلمان و تردد آنها را کنترل کند.

نرم افزار حضور و غیاب اندروید دینگ در واقع نوعی خداحافظی با دفاتر حضور و غیاب اداری و فرم های حضور و غیاب پرسنل در ورد یا اکسل محسوب می شود.

 

ورود و خروج با لوکیشن

نظرات مشتریان سامانه دینگ

زرین پال، کافه پترو، هپی لند، اسنپ مارکت، همراه مارت و تماشا از جمله شرکت هایی هستند که برای کنترل تردد کارمندان خود، نرم افزار حضور و غیاب دینگ را انتخاب کرده اند.

در ادامه نظر شش نفر از مشتریان دینگ را با هم می شنویم:

1- شرکت طراحی سایت همیار سیستم

ما دو سال است که از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ استفاده می کنیم، برای اینکه بتوانیم یک نظم و انضباظی به حضور و غیاب کارمندان بدهیم، به دنبال یک راه حل می گشتیم  و برای ما خیلی مهم بود که  یک سخت افزار یا یک شبکه، در شرکت ایجاد نکنیم، به همین دلیل دنبال سرویس های cloud based رفتیم که در جست و جو در گوگل با دینگ آشنا شدیم، ما می توانستیم یک سیستم local داشته باشیم و بچه ها برای هر روزی که می خواهند مرخصی دریافت کنند باید روز بعدش، مرخصی را ثبت کنند، ولی ترجیح دادیم یک سیستم آنلاین داشته باشیم تا کارمندان بتوانند از منزل درخواست مرخصی بدهند، گزارش  ماه ها را دریافت کنند و مدیر مجموعه هم بتواند ورود و خروج کارمندان را در موبایل داشته باشد.

2- مجموعه کنج

ما مدت سه سال هست که از نرم افزار دینگ استفاده می کنیم، گزارش گیری از آن خیلی ساده و راحت است، برای نظم و انضباط کارمندان به مجموعه ی ما کمک خیلی زیادی کرده است، همچنین به بقیه دوستان هم توصیه می کنیم از نرم افزار حضور و غیاب دینگ استفاده کنند.

3- شرکت هفت دریا

به مدت دو سال است که از نرم افزار دینگ استفاده می کنیم و از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ رضایت کامل داریم.

4- صرافی رادین

مدت چهار ماه است که از نرم افزار دینگ استفاده می کنیم. با استفاده از این نرم افزار هر کسی می داند چه ساعتی ورود و خروج خود را ثبت کرده است همچنین ساعت کاری و میزان تاخیر و مرخصی او به چه میزان است.

5- کافه مان و رو

تقریبا دو سال و نیم است که از اپلیکیشن حضور و غیاب دینگ استفاده می کنیم، ما دردسرهای سیستم های انگشتی را نداریم، نرم افزار حضور و غیاب دینگ، اپلیکیشنی هست که کار کردن با آن خیلی ساده است.

6- مجموعه کتاب گستر

قابلیت مشاهده ی حضور و غیاب آنلاین ورود و خروج پرسنل را در هر چهار تا فروشگاه داریم.

نرم افزار حضور و غیاب دینگ نوعی سرمایه گذاری برای سازمان

نرم افزار حضور و غیاب دینگ، آنقدر برای سازمان ها سودآوری دارد که امروزه مدیران کسب و کارهای سنتی برای اطلاع دقیق تر از کارکرد کارکنان خود، این سوال را می پرسند که نرم افزار حضور غیاب چیست و نحوه ی کار آن چگونه است؟

با توجه به رضایت و نظرات مثبت مشتریان سامانه دینگ، می توان گفت نصب و راه اندازی این نرم افزار برای کسب کار شما یک نوع سرمایه گذاری برای یکپارچه سازی سازمان و عملکرد دقیق تر و بهتر کارکنان است که موجب ارتقا و پیشرفت سازمان می گردد.

این سامانه با پیشگیری از هدر رفتن سرمایه های سازمان و با محاسبه دقیق، به عملکرد کارکنان نظم داده و با جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی، عملکرد کارکنان و در نهایت سازمان را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهد پس نباید تهیه نرم افزار حضور و غیاب را به عنوان هزینه های جانبی سازمان در نظر گرفت زیرا پس از گذشت مدت زمان کم تاثیرات مثبت این نرم افزار را روی شرکت یا سازمان خود مشاهده و لمس خواهید کرد و این جمله را به خود یادآور خواهید شد که: ای کاش زودتر این نرم افزار را برای سازمان تهیه می کردم.

بنابراین نباید تهیه ی این نرم افزار را جزء هزینه های سازمان در نظر گرفت بلکه باید برای سرمایه گذاری طولانی مدت، که نتایج شگفت انگیزی روی سازمان دارد نگاه کرد. مورد بسیار مهم دیگر این است که دستگاه های حضور و غیاب با هزینه های بالا، پس از مدتی نیاز به به روز رسانی و جایگزین شدن دارند، این در حالی است که نرم افزار های حضور و غیاب روز به روز پیشرفته تر می شوند و امکانات بیشتری را پوشش می دهند، پس برای تهیه ی این نرم افزار هر چه زودتر اقدام نمایید.

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه(01)

  1. توسط علیرضا

    خوب

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *