محتویات جعبه دستگاه حضور و غیاب دینگ چیست ؟

به اشتراک گذاشتن مقاله

محتویات جعبه دستگاه حضور و غیاب دینگ چیست ؟

محتویات جعبه دستگاه حضور و غیاب دینگ چیست ؟

در این متن می خوانیم که با خرید دستگاه حضور و غیاب دینگ چه مواردی تحویل می گیریم ؟ محتویات جعبه دینگ را با هم بررسی می کنیم. بیان می کنیم که کاربرد هر آیتم داخل جعبه برای شما چیست؟ سایز و اندازه جعبه و محتویات آن را از نظر می گذرانیم. ویدیو آنباکسینگ دستگاه حضور و غیاب دینگ، برای شما نمایش داده می شود.

 

من با خرید دستگاه حضور و غیاب دینگ دقیقا چه چیزی تحویل می گیرم؟


دستگاه دینگ و ملحقات آن در یک بسته بندی شیک و تمیز در اختیار شما قرار می گیرد. دینگ در شهر تهران به وسیله پیک و در شهرهای دیگر توسط پست پیشتاز تحویل داده می شود. شما با خرید دستگاه دینگ، علاوه بر آن، موارد دیگری نیز در اختیار خواهید داشت. به طور کلی 6 آیتم برای شما ارسال می گردد.
در ویدیویی که در ادامه آماده است، آنباکسینگ کامل جعبه دستگاه را مشاهده می کنید. در ویدیوی ذیل، جعبه دستگاه، خود دستگاه، آداپتور و برچسب لوگوی دینگ نمایش داده می شود.  

  • پاکت بند دار

جعبه دستگاه دینگ در یک پاکت بند دارو مکعبی شکل برای شما ارسال می شود.

 

  • جعبه محصول 

دستگاه دینگ و ملحقات آن در یک جعبه با طراحی زیبا دراختیار شما قرار می گیرد. طراحی جعبه با توجه به رنگ و لوگوی دینگ انجام شده است. کیفیت و بافت جعبه بسیار مقاوم بوده و دستگاه را از آسیب فیزیکی حفظ می کند.

 

  • دستگاه دینگ 

دستگاه حضور و غیاب دینگ در بخش بالایی جعبه قرار دارد. لوگوی دینگ روی دستگاه حک شده است. با روشن شدن دستگاه، چراغ زیر لوگو نیز روشن می شود. دستگاه دینگ دکمه خاموش و روشن ندارد. تنها با اتصال آداپتور برق، دستگاه نیز روشن می شود. علاوه بر آداپتور می توان از کابل micro usb نیز استفاده نمود.کارکرد دستگاه دینگ به صورت بی سیم می باشد. کارکنان برای ثبت ورود و خروج باید در نزدیکی دستگاه قرار داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه دینگ، مقاله دستگاه حضور و غیاب دینگ چگونه کار می کند را مطالعه بفرمایید.

 

  • آداپتور برق دستگاه

در قسمت زیرین جعبه، آداپتور برق دینگ قرار داده شده. آداپتوربرق، جعبه مخصوص به خود را دارد. خروجی جریان برق آداپتور دستگاه دینگ، 5 ولت و یک آمپر است .به یاد داشته باشید که فقط می بایست از آداپتور اصلی آن استفاده نمود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آداپتور برق دستگاه دینگ را مطالعه کنید.

 

  • کارت اشتراک فعال سازی

داخل جعبه دینگ، یک کارت اشتراک فعال سازی یکساله وجود دارد. تعداد نفرات قابل استفاده با توجه به طرح اشتراکی که خریداری کرده اید تعیین می شود. طرح های اشتراکی سامانه دینگ، 5 نفره، 15 نفره و یا بیشترمی باشد. طرح اشتراکی برای هر سال قابل تمدید است. هزینه اشتراک بابت استفاده از سرور ابری، خدمات پشتیبانی و به روز رسانی های نرم افزاری می باشد. رد صورت نیاز به تعداد نفرات بیشتر، طرح اشتراکی قابل ارتقا می باشد.  برای اطلاع از هزینه های طرح اشتراکی، مقاله قیمت دستگاه حضو رو غیاب دینگ را مطالعه کنید.

 

  • برچسب “دینگ یادت نره”

همچنین داخل جعبه دستگاه، یک برچسب مربعی شکل با لوگوی دینگ قرار داده شده است. این برچسب با درخواست های مکرر مشتریان طراحی گردیده است. کارکرد آن برای یادآوری ثبت ورود و خروج کارکنان می باشد. مدیران کسب و کار معمولا آن را جایی در نزدیکی درب ورودی نصب می کنند. 

آنباکس ویدیو

ابعاد جعبه و وزن دستگاه دینگ 

جعبه دینگ در طول و عرض 13 و ارتفاع 11 سانتی متر طراحی شده است. وزن جعبه با ملحقات آن نهایتا 300 گرم می باشد. ابعاد خود دستگاه نیز با طول و عرض 11 و ارتفاع 2 سانتی متر است. دستگاه دینگ فوق العاده سبک طراحی شده و نهایتا 100 گرم وزن دارد. با توجه به ابعاد کوچک و وزن سبک آن تقریبا در هر جای محل کار قابل استفاده و نصب است. معمولا مشتریان دینگ، آن را روی یکی از میزهای محل کار قرار داده و به برق متصل می کنند.

 

گارانتی دستگاه دینگ چگونه است ؟

دستگاه دینگ دارای 2 سال خدمات پس از فروش است. تمام خدمات گارانتی و یا تعمیر در محل شرکت توسعه فناوری دینگ انجام می شود. آداپتور دستگاه دارای گارانتی نیست. در صورت استفاده از آداپتور غیر اصل، دستگاه از گارانتی خارج می شود. برای استفاده از خدمات پس از فروش، حتما باید جعبه و کارت اشتراک دستگاه موجود باشد. برای اطلاعات بیشتر صفحه شرایط و ضوابط استفاده، بخش گارانتی را مطالعه بفرمایید. 

 

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عید نوروز 1403

ساعت کاری شرکت دینگ در تمامی روزهای غیر تعطیل در بازه 27 اسفند الی 13 فروردین

از ساعت 9 الی 13:30 می باشد.

 از لینک زیر دستگاه خود را با 300،000 تومان تخفیف تهیه کنید. 

کد تخفیف: ding1403