قيمت دستگاه حضور و غياب دینگ [+انواع ?]

نرم افزار حضور و غیاب

به اشتراک گذاشتن مقاله

اپلیکیشن حضور و غياب آنلاین دینگ به همراه دستگاه بیسیم خود، راهکاری مناسب و جامع برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که می خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد و سختی راهکارهای موجود، ساعت ورود و خروج کارکنان خود را به صورت آنلاین کنترل نمایند. در پایان این مطلب قیمت دستگاه حضور و غیاب دینگ و هزینه پشتیبانی آن را می‌توانید مطالعه کنید.

دینگ از فناوری ذخیره سازی ابری استفاده می کند و نیازی به راه اندازی سرور برای نگهداری اطلاعات ندارد. به کمک این تکنولوژی در هر زمان و مکان، اطلاعات در اختیار شما قرار دارد.

دستگاه حضور و غیاب بی سیم دینگ

نرم افزار حضور و غیاب

دستگاه بی سیم دینگ نیازی به اتصال به اینترنت نداشته و بدون تنظیمات خاصی با اتصال به برق در محل کار، امکان ثبت ورود و خروج کارکنان در نزدیکی آن فراهم می گردد. طریقه اتصال گوشی تلفن همراه کاربران به دستگاه دینگ، از طریق بلوتوث و وای فای گوشی تلفن همراه کاربر می باشد.

اپلیکیشن ورود و خروج

اپلیکیشن دینگ با امکانات فراوان و رابط کاربری آسان تمام نیازهای صاحبین کسب و کار در زمینه حضور و غیاب کارمندان را مرتفع ساخته و در نسخه های اندروید و iOS برای استفاده کاربران منتشر گردیده است. کارکنان با استفاده از اپلیکیشن دینگ در نزدیکی دستگاه بی سیم آن ورود و خروج خود را ثبت نموده و مدیر در هر کجا و هر لحظه ای به صورت آنلاین نوتیفیکیشن ورود/خروج آنان را دریافت می نماید. نصب اپلیکیشن دینگ برای مدیر و کارمندان یکسان بوده و تنها دسترسی آن ها به امکانات اپلیکیشن متفاوت می باشد.

[aux_button label=”انواع دستگاه حضور غیاب” size=”large” icon_align=”left” color_name=”dark-gray” border=”” style=”” icon=”” link=”https://dingontime.com/8729/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d8%ba%db%8c%d8%a7%d8%a8.html” target=”_blank”]

دستگاه حضور و غیاب تحت وب

علاوه بر اپلیکیشن، پنل تحت وب نیز امکان مدیریت و نظارت تمامی کارمندان را در اختیار مدیر سامانه قرار می دهد. اموری از قبیل تعریف کارمند، تعریف شیفت، مدیریت درخواست ها و …. از طریق پنل مدیریت تحت وب قابل انجام است. همچنین با استفاده از این پنل می توان تمامی گزارش های مربوط به حضور و غیاب کارکنان در بازه های هفتگی یا ماهیانه را مشاهده و در فرمت های گوناگون دریافت نمود. لازم به ذکر است دسترسی به کنترل پنل ینگ از طریق مرورگر اینترنتی رایانه شما بوده و نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار جداگانه ای ندارد.

امکانات دستگاه حضور و غیاب دینگ

پس از خرید دستگاه و اشتراک در سامانه دینگ، اپیکیشن حضور و غیاب روی گوشی مدیر نصب شده و اطلاعات کسب و کار، و کارمندان وارد نرم افزار می شود. این اپلیکیشن بر روی گوشی کارمندان نیز فعالسازی می گردد.

سپس دستگاه بی سیم  حضور و غياب دینگ را به برق وصل کنید. همه چیز تمام است! از این پس کارمندان می توانند ورود و خروج خود را ثبت کنند.

مدیر مجموعه به کمک دینگ می تواند به صورت لحظه ای ورود و خروج پرسنل را مشاهده کرده و چندین مدل گزارش را از آن خروجی بگیرد.

با دینگ بیشتر آشنا شوید:

 

1- ثبت ورود و خروج در نزدیکی دستگاه

کارکنان با قرار گیری در مجاورت دستگاه دینگ ورود و خروج خود را ثبت نموده و به صورت لحظه ای برای مدیر کسب و کار، نوتیفیکیشن ارسال می گردد. همچنین در صورت عدم دسترسی به اینترنت، ثبت عملیات ورود/خروج کارمندان به وسیله پیامک انجام شده و شرط لازم آن قرار گیری در مجاورت دستگاه دینگ می باشد.

2- ثبت ورود و خروج با لوکیشن

امکان تعریف موقعیت مکانی روی نقشه از سوی مدیر کسب و کار میسر بوده و کارمندان می توانند در موقعیت های جغرافیایی که مدیر برای آن ها مشخص نموده، ورود و خروج خود را به وسیله اپلیکیشن ثبت نموده و مدیر به صورت آنلاین از ثبت ورود/خروج کاربر آگاه شود.

3- ساختار چند شعبه ای

امکان استفاده از سامانه دینگ در چندین شعبه یک کسب و کار وجود دارد. نظارت روی تمامی شعب توسط یک اپلیکیشن برای مدیر کسب و کار فراهم شده و  تمامی داده ها به شکل متمرکز بر روی پنل تحت وب در دسترس می باشد. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه ها و …. حضور و غياب شعب مختلف خود را توسط سامانه دینگ کنترل می نمایند.

4- شیفت

امکان تعریف شیفت برای یک هفته و تعمیم آن به تمامی هفته های سال در سامانه دینگ فراهم می باشد همچنین می توان روزهای تعطیل رسمی و داخلی را نیز برای هر شیفت ویرایش نموده و شیفت مربوطه را به کارمند مورد نظر تخصیص داد.

5- گزارش

 

 

امکان تهیه گزارش از طریق اپلیکیشن یا پنل تحت وب به صورت روزانه یا ماهانه میسر بوده و گزارش های سامانه دینگ شامل ساعات ورود/خروج، ساعات کارکرد، میزان تاخیر در ورود، تعجیل در خروج، جمع غیبت، اضافه کاری، ساعات مرخصی و ماموریت و … می باشد.

6- مرخصی و ماموریت

امکان ثبت درخواست مرخصی و ماموریت روزانه از طریق اپلیکیشن موجود بوده و مدیر کسب و کار می تواند از طریق اپلیکیشن یا پنل تحت وب اقدام به تایید و یا رد درخواست ها نماید. برای ثبت مرخصی و ماموریت ساعتی نیز امکان ثبت ورود و خروج با مرخصی و ماموریت وجود دارد.

7- سلفی

مدیر کسب و کار می تواند از طریق کنترل پنل مدیریت، قابلیت {تصویر سلفی} برای کارمند مورد نظر خود را فعال نموده و کاربر موظف به گرفتن تصویر سلفی در هنگام ثبت ورود و خروج توسط اپلیکیشن می گردد.

قيمت دستگاه حضور و غياب دینگ

برای استفاده از سامانه می بایست دستگاه بی سیم دینگ را تهیه نموده و برای آن لایسنس سالانه فعال کنید، هزینه دستگاه یکبار برای همیشه پرداخت شده و هزینه لایسنس بر مبنای تعداد کارمندان شما محاسبه می گردد.

تعداد افراد شرکت یا سازمان قیمت دستگاه حضور و غیاب دینگ (ریال) هزینه اشتراک یکساله (ریال)
5 نفر
 35,000,000
4,800,000

15 نفر

35,000,000
7,000,000

30 نفر

35,000,000
9,500,000

50 نفر

35,000,000
12,000,000

70 نفر

35,000,000
14,500,000

100 نفر

35,000,000
18,000,000

برای خرید سامانه برای بیش ۱۰۰ نفر با واحد پشتیبانی دینگ تماس بگیرید.

برای خرید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه(01)

  1. توسط مجید محمدی

    آیا در نقاط دور از دستگاه با اپلیکیشن امکان ثبت حضور وجود دارد؟
    برای گوشی های ساده امکان ثبت حضور و غیاب هست؟
    آیا یک نفر با اپلیکیشن گوشیش امکان ثبت بقیه کارکنان خارج از محدوده شرکت را دارد؟
    در صورت عدم دسترسی به اینترنت برای کارکنان خارج از محدوده شرکت امکان حضور و غیاب هست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *