چرا دستگاه کنترل تردد راهی آسان برای مدیریت کارمندان دورکار محسوب می‌شود؟

به اشتراک گذاشتن مقاله

شیوع بیماری کرونا، اشکال متفاوتی از زندگی و کار را به ما نشان داد و دورکاری یکی از آنهاست. در حال حاضر دورکاری یکی از رایج‌ترین روش‌های اداره یک کسب‌وکار محسوب می‌شود. به همین دلیل، شرکت‌ها موظف‌اند که شرایط کاری مناسبی را برای نیروی‌های دورکارشان فراهم کنند. اما با توجه به اینکه دورکاری پدیده‌ای نوظهور است، بسیاری از مدیران نگران این هستند که چگونه می‌توانند کسب‌وکار و نیروهای غیر حضوری‌شان را اداره کنند. با توجه به پیشرفت فناوری و نوآوری‌هایی که هر روزه در این زمینه رخ می‌دهد، گزینه‌های زیادی پیش روی شرکت‌ها قرار دارد؛ اما در این بین، استفاده از اپلیکیشن و دستگاه کنترل تردد بی‌شک بهترین راه حل برای صاحبان کسب‌وکار است. تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید تا ببینم دستگاه حضور و غیاب آنلاین چگونه می‌تواند مدیران را در پیگیری عملکرد نیروهای دورکارشان یاری برساند.

چرا کسب‌وکارها به استفاده از دستگاه کنترل تردد نیاز دارند؟

 

چرا کسب‌وکارها به استفاده از دستگاه کنترل تردد نیاز دارند؟

برای آنکه بتوانید تیم‌تان را به‌خوبی مدیریت کنید، باید بتوانید همه چیز را سازمان‌دهی‌شده و مرتب نگه دارید و تمام جزئیات را ثبت کنید. فکرش را بکنید چقدر طاقت‌فرسا می‌شود اگر بخواهید اطلاعات ضروری را روی کاغذ بیاورید.

از طرفی بدون ثبت یک‌سری موارد مهم نمی‌توانید بفهمید که در سازمانتان چه خبر است و از طرف دیگر، استفاده‌نکردن از ابزارهای به‌روز و کارآمد، علاوه بر اینکه وقت شما را می‌گیرد، درصد خطا و اشتباه را هم بالا می‌برد. به‌عنوان یک مدیر باید بتوانید نیازهای نیروی کارتان را پیش‌بینی کنید و برای آن‌ها آماده باشید.

با استفاده از دستگاه حضور غیاب – به‌ویژه دستگاهی که مبتنی بر وب و از طریق اپلیکیشن‌های گوشی موبایل نیز قابل استفاده باشد – این شانس را خواهید داشت که همه چیز را با دقت بالایی مدیریت کنید، تصویر واضحی از همه چیز به‌دست بیاورید و از هیچ رویدادی شگفت‌زده‌ نشوید. دستگاه کنترل تردد دستیاری عالی برای شما خواهد بود و در تمام طول مسیر همراهی‌تان خواهد کرد. در ادامه، بعضی از مزایای استفاده از این نوع دستگاه‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم:

 

جلوگیری از اتلاف وقت

بدون استفاده از دستگاه حضور غیاب، باید از کاغذ یا درنهایت برنامه‌هایی مثل اکسل یا گوگل شیت آنلاین برای ثبت رفت‌وآمد کارمندانتان استفاده کنید. این کار هم زمان‌بر است و هم احتمال بروز خطا و اشتباه را افزایش می‌دهد. با داشتن این دستگاه‌ها، بدون نیاز به صرف وقت و با دقت بالا اطلاعات مورد نیازتان ثبت خواهد شد. همچنین، دیگر لازم نیست وقتتان را برای کارهای پیش پا افتاده‌ای مثل رسیدگی حضوری به درخواست‌های مرخصی کارکنان صرف کنید یا بر سر ساعات کاری یا میزان مرخصی‌های کارمندانتان با آن‌ها وارد بحث و جدل شوید.

مقرون‌به‌صرفه بودن

استفاده از دستگاه‌های آنلاین کنترل تردد علاوه بر اینکه از اتلاف زمان جلوگیری می‌کند، در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی می‌کند. با استفاده از این دستگاه‌ها، نیازی به صرف هزینه زیاد برای استخدام افراد مختلف جهت انجام کارهایی که دستگاه مذکور با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌دهد، نخواهید داشت. علاوه بر این، خرید دستگاه حضور غیاب نیز هزینه چندانی را به شما تحمیل نخواهد کرد.

 

چرا کسب‌وکارها به استفاده از دستگاه کنترل تردد نیاز دارند؟

 

دقت بالا در پرداخت حقوق و دستمزد

با استفاده از دستگاه حضور غیاب آنلاین، شما و کارمندانتان به طور دقیق از وضعیت ساعات کاری، ماموریت‌ها و مرخصی اطلاع خواهید داشت و با دقت بیشتری می‌توانید حقوق و دستمزد آنان را حساب کنید. علاوه بر این، راحت‌تر می‌توانید درباره اینکه کدام یک از کارمندانتان مستحق پاداش هستند تصمیم بگیرید. این مسئله مانع از دلسردی‌شان می‌شود و آنان از اینکه تلاش‌هایشان دیده می‌شود، انگیزه بیشتری پیدا خواهند کرد.

افزایش اعتماد بین کارمند و کارفرما

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که بر موفقیت یک سازمان تاثیرگذار است، رابطه بین کارمند و کارفرماست. اگر روابط حسنه‌ای با کارمندانتان نداشته باشید و نتوانید اعتماد آنان را جلب کنید، شانس چندانی برای کسب نتایج مطلوب در سازمانتان نخواهید داشت. 

استفاده از دستگاه کنترل تردد، راهی عالی برای اعتماد ایجاد کردن است؛ چون با استفاده از آن‌ها همه چیز را زیر نظر خواهید گرفت و با کارمندانتان طوری که استحقاقش را دارند برخورد خواهید کرد.

داشتن پایگاه عظیمی از داده‌ها

وقتی از ابزارهای جدید برای کنترل تردد کارکنانتان استفاده نکنید، انبوهی از مدارک کاغذی در قفسه‌های شرکتتان جا خوش خواهد کرد که کاوش در آن‌ها برای پیدا کردن مدارک مورد نظرتان بسیار دشوار خواهد بود. همچنین، احتمال اینکه بعضی از مدارک مهم‌تان گم شوند نیز وجود دارد. اما با استفاده از دستگاه حضور غیاب، پایگاه داده‌ای در اختیار دارید که در کسری از ثانیه اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد و امکان گم‌شدن اطلاعات مهم را به صفر می‌رساند.

بررسی وضعیت غیبت کارکنان

همیشه در هر سازمانی افرادی هستند که به‌موقع سر کار حاضر می‌شوند و به‌ندرت پیش می‌آید در کار غیبت داشته باشند. از طرف دیگری، مسلما کارمندانی هم وجود دارند که تاخیر داشتن و به هر بهانه‌ای از زیر مسئولیت شانه خالی کردن، کار هر روزه‌شان است. با استفاده از دستگاه کنترل تردد، کارفرما و کارمند در جریان تردد روزانه کارکنان و میزان مرخصی‌های باقی‌مانده و گرفته‌شده قرار می‌گیرند و مدیران راحت‌تر می‌توانند بین کارمندانشان عدالت برقرار کنند.

گزارش‌گیری از عملکرد

وقتی مدیر یک سازمان باشید، گزارش‌ها حیاتی‌ترین چیزهایی هستند که شما را در اتخاذ تصمیم‌های درست و تجزیه‌وتحلیل‌های دقیق یاری می‌رسانند. با داشتن دستگاه حضور غیاب، گزارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می‌شوند و راحت‌تر می‌توانید به اطلاعات مورد نیازتان دست پیدا کنید.

پیگیری فعالیت کارکنان

به‌عنوان یک مدیر، طبیعتا هر کارمندی را برای انجام وظایفی خاص استخدام می‌کنید. اگر چه استخدام نیروی انسانی درست بسیار مهم است، اما نظارت بر عملکرد آنان از آن هم مهم‌تر است. وقتی وظایفی را به کارمندانتان محول می‌کنید، بیش از هر چیزی باید بدانید که آنان برای انجام وظایفشان چقدر زمان صرف می‌کنند و سپس بر اساس آن‌ها درباره ترفیع یا پاداش و یا حتی اخراج بعضی نیروها تصمیم‌گیری کنید. استفاده از دستگاه کنترل تردد اطلاعات بسیار دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

رشد کسب‌وکار

وقتی تیمی عالی داشته باشید که هر روز با اشتیاق سر کارشان حاضر می‌شوند و از دستمزدی که دریافت می‌کنند راضی هستند، همه چیز در راستای رشد شرکتتان عمل خواهد و روزبه‌روز به این هدف که سازمان شما به یکی از قدرتمندترین‌ها در صنعت خود تبدیل شود، نزدیک‌تر خواهید شد.

دستگاه کنترل تردد

دستگاه حضور غیاب، ابزاری کاربردی برای همه

وقتی در سازمانتان از برنامه حضور و غیاب استفاده می‌کنید، شما (مدیر) تنها کسی نیستید که از آن سود می‌برد. این دستگاه‌ها ابزاری عالی برای نظارت بر کارکنان هستند؛ کارمندان شما باید بدانند که عملکردشان در محل کار پیگیری می‌شود و آنان دقیقا بر اساس توانایی‌ها و عملکرد خود دستمزد دریافت می‌کنند. همچنین، آنان دوست دارند که ازشان بابت کاری که انجام می‌دهند، تقدیر شود. چنین دستگاه‌هایی اعتماد کارمندان به یک سازمان و کارفرما را بیشتر می‌کند و به آنان اطمینان می‌دهد که عادلانه با رفتار حرفه‌ای آن‌ها برخورد می‌شود. استفاده از دستگاه‌های کنترل تردد آنلاین که از طریق گوشی موبایل هم قابل استفاده هستند، اطلاعات دقیقی را در اختیار کارمندان و مدیران قرار می‌دهد و در تمامی ابعاد برای یک سازمان کارآمد هستند.

راحت‌تر از همیشه با دینگ

فضای کسب‌وکار در حال حاضر نسبت به گذشته تحولات چشمگیری را پشت سر گذاشته است. در چند سال اخیر، تمایل بسیاری از کارمندان و حتی کارفرماها به دورکاری رشد چشمگیری داشته است و این مسئله لزوم استفاده از ابزارهای نوین را به یادآوری می‌کند. دستگاه حضور غیاب دینگ، ابزار و راهکاری عالی برای کنترل عملکرد کارمندان دورکار شماست. با استفاده از این دستگاه، حتی بدون حضور فیزیکی در شرکت یا نزدیک بودن به کارمندان، تنها از طریق اینترنت و گوشی موبایل، به‌راحتی می‌توانید بر عملکرد آنان نظارت کنید و کسب‌وکارتان را به اهداف مورد نظرتان نزدیک‌تر کنید. برای یک تصمیم‌گیری و تغییر بزرگ آماده‌اید؟ همین حالا جهت دریافت دموی رایگان دینگ با ما تماس بگیرید.

 

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عید نوروز 1403

ساعت کاری شرکت دینگ در تمامی روزهای غیر تعطیل در بازه 27 اسفند الی 13 فروردین

از ساعت 9 الی 13:30 می باشد.

 از لینک زیر دستگاه خود را با 300،000 تومان تخفیف تهیه کنید. 

کد تخفیف: ding1403