بهترین دستگاه حضور و غیاب پرسنل در ایران

ورود و خروج با لوکیشن

به اشتراک گذاشتن مقاله

در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای وجود دستگاه حضور و غیاب دینگ در سازمان های مختلف بپردازیم، به طور کلی می خواهیم به شما عزیزان سازمان های مختلفی را معرفی کنیم که از سامانه ی حضور و غیاب آنلاین دینگ استفاده می کنند و این سازمان یا شرکت ها، با استفاده از دستگاه حضور و غیاب دینگ، متحول شده اند، اگر شما هم دوست دارید تحولی عظیم در شرکت خود ایجاد کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه حضور و غیاب پرسنل چه مزایایی دارد؟

در ابتدا شما را به دیدن ویدیوی مربوط به سامانه دینگ دعوت می کنیم، پیشنهاد می شود این ویدیو را حتما تماشا کنید.

وجود دستگاه ورود و خروج پرسنل در سازمان، شما مدیران به راحتی می توانید در هر لحظه ای که تمایل دارید، انواع گزارشات را از کارکرد کارکنان بگیرید و حقوق و دستمزد آن ها را در کمترین زمان محاسبه کنید، همچنین با استفاده از این سیستم، امکان تقلب و دستکاری در ساعت های ورود و خروج برای هیچ فردی مقدور نمی باشد و شما و کارمندان هر دو از صحت زمان های ثبت شده در سیستم حضور و غیاب اطمینان کامل دارید.

پیاده سازی سیاست های منابع انسانی به سادگی صورت می گیرد و کارهای کارکنان منابع انسانی سبک تر شده و امکان تمرکز بر روی وظایف مهم تر برای آنان فراهم می باشد.

برای شرکت ها و سازمان هایی که دارای چند شعبه ی فعال هستند و کارمندان مدام در حال تردد بین شرکت ها هستند یا اینکه شرکت ها و اداراتی که 24 ساعته آماده خدمت رسانی اند، نرم افزار حضور و غیاب دینگ این امکان را برای کارمندان آنان فراهم آورده است که:

– شیفت های کاری خود را در هر ساعتی از شبانه روز تعریف و ویرایش کنند.

– انواع مرخصی های روزانه خود را در هر جایی که حضور دارند، تعریف کنند.

– انواع ماموریت های روزانه را که در طول کار می روند، ثبت کنند.

موضوع مهم تر این است که نرم افزار حضور و غیاب دینگ هزینه پایین تری نسبت به دستگاه های حضور و غیاب دارد و امکان خطای آن کمتر است.

نصب نرم افزار در کمتر از چند دقیقه صورت می گیرد و استفاده از آن بسیار ساده و راحت است و فقط کافیست یک گوشی هوشمند داشته باشید و از مزایای دینگ استفاده کنید.

دستگاه حضور و غیاب ایرانی

حضور غیاب آنلاین دینگ، یک دستگاه ثبت ورود و خروج ایرانی است که می تواند در هر شهری استفاده شود. شما می توانید به جای خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم با پرداخت اشتراک سالانه، از دستگاه ساعت زنی دینگ استفاده کنید. نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه دینگ یک اپلیکیشن ساده است که نیاز شما را به دستگاه های بزرگ و یا انگشت زنی برطرف می کند.

نظرات مشتریان سامانه دینگ

با دیدن این ویدیو شما می توانید از رضایت مشتریان سامانه دینگ و نظرات آن ها از این سامانه با خبر شوید و سپس این سامانه را خریداری کنید و از مدیریت ساده کارمندان خود لذت ببرید.

برای دیدن ویدیو های بیشتر از نظرات مشتریان سامانه دینگ به لینک زیر مراجعه کنید.

مشتریان

چه سازمان هایی از سامانه حضور و غیاب دینگ استفاده می کنند؟

در این میان می خواهیم به بررسی سازمان هایی که از سامانه دینگ استفاده می کنند و اینکه کسب و کار آن ها چگونه است بپردازیم، با ما همراه باشید.

طبق بررسی های انجام شده، کاربرانی که از کسب و کارهای مختلف از سامانه دینگ استفاده می کنند شامل موارد زیر هستند:

آی تی و الکترونیک

این بخش از مشتریان سامانه دینگ، بیشتر مربوط به بخش های آی تی  و الکترونیک می باشند از جمله ی آنها شرکت های تولید نرم افزار و تولید محتوا، شرکت های دیجیتال مارکتینگ، شرکت های فروش و خدمات تلفن و سانترال، شرکت های فروش و خدمات کامپیوتر و لوازم جانبی و… است. شرکت هایی که در حوزه آی تی فعالیت دارند و به روز هستند، این قضیه را به درستی درک می کنند که برای حضور وغیاب کارمندان خود، اگر سامانه دینگ را تهیه نکنند، منجر به هزینه های زیادی برای سازمان می شوند و همچنین این دستگاه ها میزان خطای بالایی را در بر دارند و از همه مهم تر این است که امکان گزارش گیری در هر لحظه و در هر مکان، از ورود و خروج و عملکرد کارکنان امکان پذیر نمی باشد.

پس مدیران شرکت های آی تی که همیشه طبق آخرین سامانه های به روز دنیا پیش می روند و از آنها استفاده می کنند، برای هزینه کمتر، دریافت گزارش در هر لحظه از زمان از دستگاه های حضور و غیاب دینگ بهره می برند.

 

 

دستگاه حضور و غیاب دینگ

خدمات اداری و تجاری

شرکت های مربوط به خدمات اداری و تجاری که از سامانه حضور و غیاب دینگ استفاده می کنند شامل موارد زیر هستند:

– آژانس های تبلیغاتی و طراحی

– خدمات بازرگانی و تجاری

– دفاتر فنی مهندسی

– موسسات حسابداری

 و…

علوم پزشکی و داروسازی

افرادی که در حوزه علوم پزشکی و داروسازی یا بهداشت و درمان مشغول به کار هستند، افرادی که در زیر نام برده ایم هستند:

پزشک عمومی و جراح عمومی، پزشک متخصص دندان، پزشک آزمایشگاه، رادیولوژیست، درمانگاه و کلینیک داروخانه، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، آسایشگاه ها، دامپزشک و کلینیک دامپزشکی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و گفتار درمانی، روانپزشک و روان شناس و مشاوره پزشکی، فیزیوتراپیست، تغذیه و درمان چاقی و لاغری و…

تمامی افرادی که شغل هایی مرتبط با بیمارستان یا علوم پزشکی دارند، معمولا به صورت شیفتی یا چرخشی کار می کنند، برای حضور وغیاب این گونه افراد، مدیران نیازمند آنند که نرم افزاری تهیه کنند که قابلیت تعریف شیفت کاری برای کارمندان را داشته باشد.

نرم افزار حضور و غیاب دینگ با امکان تعریف شیفت و ساعات کاری و همچنین شیفت های چرخشی، حضور و غیاب افرادی که شغل های چرخشی دارند را ساده و راحت کرده است. این افراد به راحتی می توانند شیفت خود را وارد کرده و حضور و غیاب خود را در نرم افزار دینگ ثبت کنند.

فروشگاه ها و رستوران های زنجیره ای

فروشگاه ها، رستوران ها و کافی شاپ های زنجیره ای دارای شعبات مختلفی هستند که ممکن است افرادی که در آن جا مشغول به کار هستند به صورت شیفتی و چرخشی، هر روز در هفته در یک شعبه فعالیت داشته باشند و هر روز ورود و خروج خود را در یک شعبه، ثبت کنند، سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ برای رفع مشکل حضور و غیاب کارمندان این نوع کسب و کارها که محدود به ثبت حضور و غیاب دریک مکان نباشند، این قابلیت را در نرم افزار خود تعریف کرده است که حضور و غیاب کارمندان براساس موقعیت مکانی آن ها ثبت شود و مشکلی در ثبت ساعات ورود و خروج این کارمندان وجود نداشته باشد.

همچنین فروشگاه های زنجیره ای 24 ساعته، که آماده خدمت رسانی به مردم هستند، باید دارای کارمندانی باشند که به صورت چرخشی در شیفت های روزانه و شبانه در محل کار خود حاضر باشند، سامانه حضور و غیاب دینگ این امکان را برای کارمندان فراهم آورده است که با انتخاب شیفت های کاری در نرم افزار حضور و غیاب دینگ، ساعات کاری خود را در آن ثبت کرده و هیچ حقی از آن ها ضایع نشود.

کسب و کارهای دیگر

از دیگر کسب و کارهایی که از سامانه دینگ استفاده می کنند می توان به موسسات آموزشی، سالن های آرایشی و زیبایی، طراحی و دکوراسیون داخلی و معماری و مبلمان، خدمات مجالس، آژانس مسافرتی و سیاحتی، باشگاه های ورزشی، فرهنگسراهای کودک، شرکت های صنعت ساختمان، خدمات خودرو، انتشارات و کتاب فروشی ها، شرکت های صنعت نفت و گار و پتروشیمی، بانک ها، کارگاه ها و کارخانه ها و… نام برد.

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عید نوروز 1403

ساعت کاری شرکت دینگ در تمامی روزهای غیر تعطیل در بازه 27 اسفند الی 13 فروردین

از ساعت 9 الی 13:30 می باشد.

 از لینک زیر دستگاه خود را با 300،000 تومان تخفیف تهیه کنید. 

کد تخفیف: ding1403