دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کرونا

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

به اشتراک گذاشتن مقاله

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی چقدر در انتقال ویروس و بیماری ها به هنگام ثبت ورود و خروج کارمندان تاثیر گذارند؟ ما در این مقاله به بررسی دستگاه های حضور و غیاب و انتقال ویروس کرونا پرداخته ایم. لطفا با ما همراه باشید.

ویروس کرونا چیست؟

ویروس کرونا یا همان، ویروس جدید (CoV)، جز خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی حادتر می باشد همچنین این ویروس عامل بیماری هایی چون سارس، مرس، کووید را شامل می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و انتقال کرونا

در سازمان هایی که حضور و غیاب کارمندان آن ها به صورت سنتی و با استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است، میزان انتقال ویروس کرونا در بین کارمندان بسیار بالا می رود، و اگر یک کارمند مبتلا به ویروس کرونا در سازمان، حضور و غیاب خود را به وسیله اثر انگشت خود ثبت کند صد در صد به بقیه ی کارمندان  ویروس خود را منتقل می کند، اما حالا باید بپرسیم چگونه این ویروس منتقل می شود؟

با توجه به این که این ویروس در روزهای اولیه، که در بدن است، از خود هیچ علائمی ندارد، فرد متوجه این بیماری در خود نمی شود و همانند روزهای قبل حضور و غیاب خود را با این دستگاه ها انجام می دهد و بقیه ی کارمندان هم حضور و غیاب خود را در همان فضای کوچک دستگاه ثبت می کنند و به این صورت ویروس در بین تمامی کارمندان پخش شده و تا زمانی که کارمندی که ناقل این بیماری بوده متوجه بیماری خود شود، تمام کارمندان به این ویروس سخت، دچار شده و آن ها هم ناقل بیماری به بقیه افراد می شوند، بی آنکه بدانند با استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی این ویروس به آن ها منتقل می شود.

 

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و انتقال کرونا

به نظر شما برای حل این مشکل چه باید کرد؟ ما در ادامه مطلب برای شما به طور کامل توضیح داده ایم.

همانطور که در بالا گفتیم دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، درصد بسیار بالایی در انتقال ویروس کرونا، و ویروس های دیگر را با خود به همراه دارند، به همین دلیل استاندار تهران، انوشیروان محسنی بندپی طی توییتی اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در ادارات، سامانه حضور و غیاب با ثبت اثر انگشت در تمامی سازمان مورد استفاده قرار نگیرد.

پس کارمندان برای ثبت ورود و خروج خود چه کنند؟ ما در اینجا به شما سامانه ای را معرفی خواهیم کرد که مزایای زیادی دارد و اثر انگشتی نیست. در ادامه بخوانید.

دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ

دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ سامانه ای است که نیازی به ثبت اثر انگشت ندارد و تمامی حضور و غیاب های کارمندان و درخواست های مرخصی و ماموریت و … به صورت آنلاین و با گوشی هوشمند کارکنان ثبت می گردد. با وجود این سامانه در سازمان، دیگر هیچ نگرانی برای انتقال ویروس کرونا در بین کارمندان نیست، تازه این یکی از مزایای نرم افزار حضور و غیاب دینگ است مزایای دیگر این نرم افزار را در ادامه توضیح می دهیم.

برای آشنایی بیشتر با این سامانه به لینک زیر مراجعه کنید.

https://dingontime.com/4978/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d8%ba%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%aa%d8%ad%d8%aa-%d9%88%d8%a8.html

مزایای نرم افزار حضور و غیاب آنلاین دینگ

قبل از اینکه از مزایای دینگ صحبت کنیم پیشنهاد میکنیم حتما ویدیوی زیر را ببینید.

مزایای نرم افزار حضور و غیاب دینگ شامل موارد زیر است:

– ثبت ورود و خروج

کارکنان تعریف شده در سامانه، با استفاده از گوشی های تلفن همراه خود و با قرار گرفتن در مجاورت دستگاه دینگ، می توانند ورود و خروج خود را به راحتی ثبت کنند. با توه به اینکه ورود و خروج کارکنان به صورت آنلاین انجام می شود، احتمال انتقال ویروس کرونا بسیار پایین است.

– نمایش زنده وضعیت حضور و غیاب

امکان نمایش لیست لحظه‌ای وضعیت حضور و غیاب کارکنان به صورت آنلاین در این نرم افزار برای مدیران فراهم است.

– تعریف شیفت کاری

مدیران به راحتی می توانند برای کارمندان خود ساعات کاری متنوع و شیفت های کاری گوناگون تعریف کنند.

– مرخصی و ماموریت

کارمندان به راحتی می توانند در هر کجا و در هر لحظه مرخصی و ماموریت خود را ثبت کنند. مدیران نیز می توانند درخواست کارمندان خود را تایید یا رد کنند.

– محاسبه ساعت کاری

در دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ این امکان وجود دارد که کارمندان و مدیران گزارش ورود و خروج و ساعات کاری را در بازه های زمانی دلخواه مشاهده کنند.

– گزارش گیری آنلاین

امکان تهیه گزارش‌های آنلاین به صورت خلاصه و تفصیلی در بازه‌های زمانی ماهانه و روزانه

– ارسال نوتیفیکیشن به مدیران

ارسال نوتیفیکیشن به مدیران برای اطلاع رسانی ورود، خروج و درخواست‌های مرخصی و ماموریت کارکنان

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *