بهترین مشاغل دورکاری برای کارمندان دورکار در سال 2020

به اشتراک گذاشتن مقاله

آیا به‌دنبال شغلی رضایت‌بخش هستید که به شما اجازه دهد هر زمان که می‌خواهید به مسافرت بروید ولی تصمیم ندارید کسب‌و‌کار خودتان را راه بیندازید؟ دیگر نیازی به جستجوکردن نیست. در این مقاله 14 مشاغل دورکاری را برای کارمندان دورکار در سال 2020 معرفی می‌کنیم. یکی از این مشاغل حسابداری دورکاری است.

توسعه‌دهنده

«توسعه‌دهنده،» یک اصطلاح کلی برای گستره بزرگ و متنوعی از مشاغل مرتبط با تکنولوژی است. این دسته‌بندی می‌تواند شامل موارد بسیار زیادی مثل مهندسی نرم‌افزار، توسعه‌دهنده اپلیکیشن، طراحی وبسایت، مدیریت سیستم، تستینگ و زیرساخت‌های سیستم عامل شود.

بازاریابی آنلاین

بازاریابی از مشاغل دورکاری

بازاریابی آنلاین یکی دیگر از گزینه‌های شغلی متنوع و متدوال برای دیجیتال نومد‌ها یا کوچ‌نشینان دیجیتالی (افرادی که همیشه در سفر هستند و از طریق اینترنت و تکنولوژی کسب درآمد می‌کنند) است. مشاغل مرتبط به سئو، پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)، تولید و افزایش ترافیک سایت، بازاریابی وابسته و بازاریابی ربایشی در این دسته‌بندی جای می‌گیرند.

طراح از مشاغل دورکاری

برای دیجیتال نومد‌هایی که خلاقیت بیشتری دارند، طراحی وب می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای آن‌ها باشد. طراحی گرافیک، طراحی قالب وردپرس، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری همه در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند که هرکدام به مجموعه مهارت‌های متفاوتی نیاز دارند.

نویسنده یا ویرایشگر

وبلاگ نویسی یکی شیوه‌های متداول برای مشاغل دورکاری است، به‌خصوص برای افرادی که عاشق سفرکردن هستند و دوست دارند در مورد تجربیاتشان بنویسند. علاوه‌بر وبلاگ‌نویسی، دنیایی از فرصت‌های نویسندگی و ویرایشگری هم وجود دارد.

نویسندگی از مشاغل دورکاری

نویسندگی فنی برای افرادی که در یک زمینه تخصصی علم کافی دارند، شغلی پردرآمد به‌حساب می‌آید. کارهایی مثل نوشتن دفترچه راهنما، مقاله‌های آموزشی آنلاین، آموزش و گزارش‌نویسی، زیرمجموعه این شغل قرار می‌گیرند.

کپی رایتر نوعی نویسندگی است که برای قانع‌کردن دیگران مناسب است و برای افرادی که ذهنیت بازاریابی خوبی دارند گزینه بسیار عالی است.

برای افرادی که عاشق نوشتن هستند، نوشتن کتاب‌های الکترونیکی و منتشر‌کردن آن‌ها روش خوبی برای کسب درآمد است. شما می‌توانید به‌راحتی و خیلی آسان نوشته‌هایتان را در سایت‌های آمازون و ای جانکی (E-junkie) قرار دهید.

هم‌چنین می‌توانید با ساخت بک لینک‌های سئو برای نوشته خود درآمد بیشتری به‌دست آورید. سئو یک صنعت 75 میلیارد دلاری است و بک‌لینک‌ها برای هر کسب‌و‌کار آنلاین بسیار ارزشمند است. بسیاری از شرکت‌های سئو با نویسنده‌های دورکار همکاری می‌کنند تا بتوانند برای مشتری‌های خود بک‌لینک ایجاد کنند. شما هم می‌توانید به‌طور مستقیم خودتان مشاغلی را پیدا کنید که قادر به ساخت لینک هستند. این کار را با استفاده از وبسایت لینک ایبل (Link-able) می‌توانید انجام دهید. این وبسایت مثل یک بازار کاری است که کسب‌و‌کارها را با نویسنده‌های دورکاری که می‌تواند بک‌لینک‌های بسیار خوبی ایجاد کنند، متصل می‌کند.

پشتیبانی مشتری

مشاغل پشتیبانی مشتری که به مکان وابسته نیستند هم یکی دیگر از مشاغل متداول در این زمینه است. برای موفقیت در این شغل فقط به کامپیوتر و وای فای، نرم‌افزارهای گفتگو یا صحبت‌کردن و مهارت عالی خدمات مشتری نیاز دارید. حتی برای کسانی که مهارت‌های تخصصی دارند، فرصت‌های کاری خیلی بیشتری وجود دارد.

معلمی از مشاغل دورکاری

معلمی از مشاغل دورکاری

تدریس انگلیسی یکی از راه‌های متدوال برای افرادی است که همزمان دوست دارند در سفر باشند و کسب درآمد کنند ولی با افزایش پیوسته حضور اینترنت، دنیای جدیدی از تدریس به روی همه باز شده‌است. دیگر به کلاس درس یا یک مکان خاص محدود نیستید. آموزش آنلاین، ساخت برنامه‌های آموزشی و طراحی دوره‌های درسی گزینه‌های بسیار مناسبی برای افراد دیجیتال نومد هستند.

حسابداری دورکاری

برای بعضی از افراد، حسابداری یکی از شغل‌های پشت میزی و خسته‌کننده است ولی در واقعیت حجم زیادی از کارهای یک حسابدار می‌تواند در هر مکانی با استفاده از یک کامپیوتر در صنایع مناسب انجام شود. این شرایط به‌خصوص برای گروه‌های کاری مناسب مثل آماده‌سازی مالیات بین‌المللی، حسابداری کسب‌و‌کارهای کوچک و موارد دیگر صادق است.

ثبت داده‌ها

چرا این شغل بسیار عالی است؟ تقاضای بسیار بالایی برای شغل ثبت داده‌ها وجود دارد و تقربیا از هرجایی و در هر زمانی می‌توان آن را انجام داد که خبر بسیار خوبی برای دیجیتال نومد‌ها است. داده‌ها عضو جدایی‌ناپذیر کسب‌و‌کارها هستند. این کار کمک می‌کند تا بتوانند فهرست موجودی و محموله‌ها را پیگیری کنند، برنامه کسب‌و‌کار ایجاد کنند و به کسب‌و‌کارها برای سنجش عملکرد و خروجی کمک کنند.

دستیار مجازی

امروزه بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک مسئولیت‌های وقت‌گیر و دشوار خود را به دستیارهای مجازی برون‌سپاری می‌کنند. برای اداره یک کسب‌و‌کار مسئولیت‌های بسیار زیادی برای انجام‌دادن وجود دارد که بسیاری از آن‌ها را می‌توان با استفاده از اینترنت انجام داد. این شغل گستره وسیعی دارد که از وظایف منشی‌گری مثل مدیریت قرارهای ملاقات گرفته تا کارهای فنی‌تر مثل به‌روزرسانی وبسایت‌ها را در خود جای می‌دهد.

مدیر رسانه اجتماعی

مدیر رسانه‌های اجتماعی شغل جدیدتری است که در چند سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته‌است و می‌تواند از مشاغل دورکاری محسوب شود. در این شغل باید حساب‌های کاربری مختلف در رسانه‌های اجتماعی که متعلق به شرکت است را مدیریت کنید. مسئولیت‌های این جایگاه شغلی شامل قراردادن مطلب در صفحه، پاسخ‌دادن به سوالات، ارائه استراتژی‌هایی که به جذب کاربرهای بیشتر کمک کند و موارد دیگر می‌شود. امروزه تعداد بسیار زیادی از شرکت‌ها این گزینه یا گزینه‌های مشابه را در اختیار دارند و حتی مدیران دورکاری را استخدام کرده‌اند تا به آن‌ها کمک کنند.

مدیر فناوری اطلاعات (IT)

مدیر فناوری اطلاعات (IT)

این شغل به مدیر سیستم‌های اطلاعات و کامپیوتر هم شهرت دارد. متخصصان این زمینه، برنامه‌های فناوری برای سازمان‌های مختلف را توسعه می‌دهند و اجرا می‌کنند. کسب‌و‌کارها، مؤسسات غیرانتفاعی و سازمان‌ها دولتی جزء سازمان‌هایی هستند که به مدیران IT بسیار وابسته هستند زیرا می‌خواهند مطمئن شوند سیستم‌های کامپیوتری‌ برای نیازهایشان کافی و مناسب است.

با توجه به در دسترس‌بودن ابزارهای دورکاری مدیریت پروژه مثل ترلو (Trello)، آسانا (Asana) و بیس‌کمپ (Basecamp)، حتی مسئولیت‌های مشاغلی که در سطح مدیریت هستند هم می‌توانند خارج از شرکت انجام شوند. مدیران IT نه تنها می‌توانند از خانه کار کنند بلکه می‌توانند تیم کارمندان دورکار را هم سرپرستی کنند.

ریاضی‌دان

ریاضی‌دان‌ها مشاغلی شبیه به آمارشناسان داشته که در آن‌ همیشه با اعداد سروکار دارند. آن‌ها فرمول‌های ریاضی را توسعه می‌دهند و از آن‌ها برای حل‌کردن مشکلات واقعی دولت‌ و کسب‌وکارها استفاده می‌کنند. آن‌ها هم‌چنین در دانشگاه‌ها و کالج‌ها بر مفاهیم تئوری بیشتری کار می‌کنند.

مدیر بازاریابی

مدیران بازاریابی با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مدیریت پروژه می‌توانند در خانه کار کنند. آن‌ها ممکن است یک بخش یا یک تیم را برای تحلیل نیازهای مشتری و پیشنهادهای رقیبان سرپرستی کنند تا بتوانند یک برنامه بازاریابی سودمند ایجاد کنند.

تحلیل‌گر سیستم‌های کامپیوتری

افرادی که در رشته علوم کامپیوتر یا فناوری اطلاعات دارای مدرک لیسانس هستند ممکن است بتوانند شغلی دورکاری تحت عنوان تحلیل‌گر سیستم‌های کامپیوتری پیدا کنند. این متخصصان می‌توانند به‌صورت قراردادی کار کنند که به آن‌ها این اجازه را می‌دهد ساعت‌های کاری خود را تنظیم کرده و از خانه کار کنند.

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عید نوروز 1403

ساعت کاری شرکت دینگ در تمامی روزهای غیر تعطیل در بازه 27 اسفند الی 13 فروردین

از ساعت 9 الی 13:30 می باشد.

 از لینک زیر دستگاه خود را با 300،000 تومان تخفیف تهیه کنید. 

کد تخفیف: ding1403