آداپتور دستگاه حضور و غیاب دینگ

به اشتراک گذاشتن مقاله


در این متن می خوانیم که با چه روش هایی می توانیم دستگاه دینگ را روشن کنیم ؟ جریان برق دستگاه حضور و غیاب دینگ چطور تامین می شود؟ آیا آداپتور دستگاه حضور و غیاب گارانتی دارد ؟‌ دینگ فقط با آداپتور کار می کند یا روش های دیگری هم برای کارکرد دارد؟ در زمان قطعی برق، برای حضور و غیاب چه کار باید کرد ؟ در انتها بررسی می کنیم که باقی دستگاه های حضور و غیاب، چطور کار می کنند.

 

آداپتور دستگاه حضور و غیاب دینگ

طریقه روشن کردن دستگاه حضور و غیاب دینگ

دستگاه دینگ با استفاده از آداپتور برق روشن می شود. با خرید دستگاه، آن را نیز دریافت می کنید. آداپتور برق دستگاه، درون جعبه ی آن قرار داده شده است. این آداپتور مخصوص برد الکترونیکی دستگاه دینگ ساخته شده است. پس از اتصال سیم آداپتور، دستگاه روشن شده و  نیاز به انجام هیچ اقدام دیگری نیست. مشخصات فنی آن ۵ ولت و ۱ آمپر می باشد و طول سیم آن یک متر است. لازم به ذکر است که استفاده از هر آداپتور با مشخصات دیگر، باعث آسیب رسیدن به دستگاه می گردد. تصویر آداپتور دستگاه حضور و غیاب دینگ در ادامه آماده است :



آداپتور دستگاه حضور و غیاب دینگ

علاوه بر آداپتور داخل جعبه، دستگاه دینگ با کابل میکرو یو اس بی نیز کار می کند. البته این کابل همراه دستگاه ارائه نمی شود. می توانید با تهیه کابل مربوطه دستگاه دینگ را روشن کنید. حتما توجه کنید که کابل باید به یک آداپتور شارژر ۵ ولت و ۱ آمپر متصل شود. همچنین می توانید کابل میکرو یو اس بی را به لپ تاپ یا پاور بانک نیز متصل کنید. ممکن است این سوال پیش بیاید که کابل Micro USB چه نوع کابلی است؟ این کابل معمولا برای شارژ کردن گوشی های اندروید قدیمی به کار می رود. لازم به ذکر است که استفاده از کابل های بی کیفیت و متفرقه باعث ایجاد مشکل برای دستگاه می شود. برای شناخت بیشتر نحوه کار دستگاه دینگ، موارد این مقاله راجع به کارکرد دستگاه حضور و غیاب دینگ را مطالعه بفرمایید. 

آداپتور دستگاه حضور و غیاب دینگ

آیا آداپتور دستگاه حضور و غیاب گارانتی دارد ؟


دستگاه حضور و غیاب دینگ، ۲۴ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش  دارد. دستگاه در داخل ایران تولید شده است و هیچ مشکلی بابت تامین قطعات و تعمیر آن وجود ندارد. ولی آداپتور دستگاه شامل گارانتی نمی گردد. در صورتی که آداپتور دچار مشکل شود با پرداخت هزینه جزئی قابل تعویض می باشد. البته استفاده از آداپتور متفرقه نیز باعث آسیب جدی به دستگاه می گردد. در اینصورت دستگاه نیز از گارانتی خارج می شود.
اگر آداپتور شما به هر دلیلی دچار مشکل شد، لزوما نیاز به خرید یک آداپتور جدید ندارید. دستگاه دینگ با اتصال کابل به پورت micro usb نیز قابل استفاده می باشد. برای اطلاعات بیشتر صفحه شرایط و ضوابط استفاده را مطالعه بفرمایید. 

 

در زمان قطعی برق چه کار کنیم ؟‌


قطعی برق یکی از موارد مشکل زا برای کسب و کارها ست. مخصوصا در چند سال اخیر این معضل پر رنگ تر شده است. با قطع شدن جریان برق بسیاری از سیستم های اصلی یک کسب و کار، از کار می افتند. البته دستگاه دینگ در این شرایط، قابلیت اتصال به پاوربانک را دارد. یعنی می توان دستگاه را در زمان قطعی برق از آداپتور جدا کرده و به پاور بانک متصل نمایید. اتصال به پاور بانک از طریق کابل micro usb انجام می شود. 

در نظر داشته باشید که داده های حضور و غیاب روی دستگاه ذخیره نمی شود. بلکه روی سرورهای ابری سامانه دینگ ذخیره سازی صورت می گیرد. در نتیجه با قطع شدن جریان برق اطلاعات از بین نمی روند. تنها در زمان ثبت ورورد و خروج، نیاز به روشن بودن دستگاه دینگ می باشد. در زمان قطع شدن جریان برق می توان از یک پاوربانک یا پورت USB یک لپ تاپ روشن، استفاده کرد. 

آداپتور دستگاه حضور و غیاب دینگ

طریقه کارکرد دستگاه های حضور و غیاب دیگر

تقریبا تمام دستگاه های حضور و غیاب با استفاده از یک آداپتور، جریان برق خود را تامین می کنند. دستگاه های اثر انگشتی، تشخیص چهره و کارتی به این شکل می باشند. داده های حضور و غیاب در حافظه داخی این دستگاه ها ذخیره می شوند. به همین دلیل معمولا یک باطری داخلی یا آداپتور-باطری برای آن ها به کار گرفته می شود. بنابراین در زمان قطعی برق، دسترسی به اطلاعات حضور و غیاب از دست نمی رود. البته ذخیره سازی داخلی اطلاعات، باعث می شود دسترسی همیشگی و آنلاین به داده ها وجود نداشته باشد. بنابراین بهتر است اطلاعات حضور و غیاب شما در سرورهای ابری ذخیره گردد. با استفاده از سامانه های آنلاین، دسترسی در هر جا و هر لحظه برای شما فراهم می شود. برای شناخت مزایای سامانه های آنلاین حضور و غیاب، مقاله نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چیست؟ را مطالعه بفرمایید. 

 

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *