شرکت های موفقی که توسط جوانان کارآفرین تأسیس شده اند

کارآفرین

به اشتراک گذاشتن مقاله

سن موفقیت را محدود نمی کند. شما هرگز آنقدر جوان یا آنقدر پیر نیستید که نتوانید جاه طلبی های خود را دنبال کنید. هیچ کس این را بیشتر از جوانان کارآفرین در این مقاله نمی دانند. شما حتی به دیپلم یا گواهینامه رانندگی نیاز ندارید تا ایده های خود را به یک بیزینس پر رونق تبدیل کنید.

 

10 شرکت که توسط کارآفرینان جوان راه اندازی شده اند

 

1. آلین مورس، آب نبات Zolli

 

آلینا مورس در 7 سالگی به همراه پدرش به بانک رفت. کارمند بانک به او آبنبات چوبی تعارف کرد، اما او نپذیرفت، والدینش به او یاد داده بودند که آب نبات به دندان هایش آسیب می رساند. این تجربه به یک ایده انجامید: چرا آب نباتی درست نکنیم که طعم عالی داشته باشد و برای دندان ها مفید باشد؟ Zollipops متولد شد و خیلی زود آب نبات Zolli در فروشگاه ها فروخته شد. از آن زمان، مورس خط تولید آب نبات گیاهی، بدون شکر و دوستدار دندان را گسترش داد. مورس اکنون یک نوجوان  کارآفرین و مدیر عامل شرکت است.

 

2. هانا گریس، BeYOUtiful

 

هانا گریس برند محصولات بهداشتی و زیبایی خود را به نام BeYOUtiful راه اندازی کرد. محصولات او در وب سایت و فروشگاه های خرده فروشی فروخته می شود. گریس کارآفرین که دیابت نوع 1 دارد، 10 درصد از هر خرید آنلاین را به صندوق تحقیقات دیابت نوجوانان اهدا می کند.

 

3. مدی ری، Slime

 

اسلایم دنیای بچه ها را زیر و رو کرده است و مدی در خط مقدم آن قرار گرفته است. مدی فروشگاه آنلاین خود را برای ارائه طیف وسیعی از اسلایم، چسب اسلایم و لوازم جانبی اسلایم گسترش داد. از سال 2017، مدی کارآفرین رکوردهای اسلایم جهان را شکست و علاوه بر تولید محتوا در یوتیوب و تیک تاک، کنفرانس اسلایم به نام “Slime Bash” برگزار کرد. محصولات او را می توان به صورت آنلاین و در فروشگاه ها یافت.

 

4. سوفیا اورتون، Wise Pocket

 

اگر دوست دارید شلوار راحت شما یک جیب برای گوشی داشته باشد، سوفیا این محصول را ارائه کرده است. یک روز، سوفیا دید که پسر عمویش، گوشی خود را داخل چکمه‌اش فرو کرده. سوفیا دست به کار شد و یک جوراب با یک جیب طراحی کرد که می‌تواند گوشی را محکم نگه دارد. و اینگونه سوفیا یک کارآفرین شد و کسب و کار خود را راه اندازی کرد.

 

5. میکایلا اولمر،  Me & the Bees Lemonade

 

کارآفرین

در 4 سالگی، میکایلا اولمر به یک ایده برای رقابت تجاری کودکان که در آن شرکت کرده بود نیاز داشت. دو اتفاق الهام بخش او شد: زنبور او را نیش زد و تقریباً در همان زمان، یکی از اعضای خانواده دستور پخت لیموناد بذر کتان را برای مادربزرگش هلن فرستاد. اولمر تصمیم گرفت محصولی بسازد که به زنبورهای عسل کمک کند و از دستور العمل لیموناد مادربزرگش استفاده کند. او عسل را به ترکیب اضافه کرد و Me & the Bees Lemonade را تأسیس کرد. اولمر همچنین کتابی به نام Bee Fearless, Dream Like a Kid نوشت که به داستان او به عنوان یک کارآفرین جوان می پردازد.

 

6. مایا پن، Maya’s Ideas

 

مایا پن در سال 2008 زمانی که تنها 8 سال داشت، Maya’s Ideas را تأسیس کرد. این شرکت لوازم جانبی مد پایدار را می فروشد و با توجه به جنبش “مد آهسته” حرکت کرده است. پن نه تنها طراح این شرکت بلکه مدیر عامل آن نیز می باشد. امروزه پن به یک کارآفرین، فعال محیط زیست، نویسنده و سخنران تبدیل شده است که چندین سخنرانی در TED ارائه کرده است. پن نویسنده کتاب You Got This است. او همچنین یک انیماتور است و چندین فیلم کوتاه ساخته است.

 

7. ایوان موآنا، کانال یوتیوب EvanTubeHD

 

ایوان موآنا در سال 2016 به عنوان جوانترین میلیونر یوتیوب انتخاب شد. او کانال خود را با نام EvanTubeHD زمانی که کلاس چهارم بود راه اندازی کرد. اولین ویدیوهای او بررسی اسباب بازی های محبوب کودکان بود. اکنون، تمام خانواده او شروع به تولید محتوا برای YouTube و TikTok کرده‌اند. تمام پولی که موانای کارآفرین از طریق حمایت‌های مالی و تبلیغات جمع‌آوری می‌کند را در صندوق‌های کالج سرمایه‌گذاری می کند.

 

8. کوری نیوز، Mr. Cory’s Cookies

 

وقتی کوری نیوز 6 ساله بود، از رفتن با اتوبوس به مدرسه خسته شده بود. او برای خرید یک ماشین، یک سری کسب و کار را شروع کرد تا پس انداز کند. کوری کارآفرین در ابتدا هات چاکلت و لیموناد می فروخت، اما خیلی زود تلاش کرد تا با استفاده از مواد کاملاً طبیعی، کوکی شکلاتی بسازد. پس از مدتی آزمون و خطا، نیوز و مادرش لیزا دستور پخت خود را کامل کردند و کوکی های آقای کوری متولد شد و رسما کارآفرین شدند. آن ها کوکی های خود را گسترش دادند و چندین طعم جدید تولید کردند.

 

9. بنجامین استرن، Nohbo Drops

 

بنجامین استرن وقتی در کلاس نهم بود از راه حل های ناکارآمد برای مصرف زیاد پلاستیک ناامید شد. او شروع به توسعه یک راه حل خلاقانه در کلاس زیست شناسی خود کرد و چندی پیش یک استارتاپ پایدار  را توسعه داد. استرن با تولید محصولات سازگار با محیط زیست مانند شامپو و صابون بدون هیچ گونه بسته بندی پلاستیکی شروع به کار کرد. استرن این محصولات را روی Shark Tank عرضه کرد. اکنون، آن ها یک استارت آپ بزرگ و برنده جوایز بسیار هستند. استرن کارآفرین و مدیرعامل است و در حال کار بر روی نوآوری های جدید برای مبارزه با آلودگی پلاستیکی است.

 

 

10. نیک بیانچی، Bianchi Candle Co

 

نیک بیانچی شرکت Bianchi Candle را در 12 سالگی راه اندازی کرد. او عشق خود به ریاضیات، علوم و شمع ها را با هم ترکیب کرد تا شمع های دست ساز با بوی فوق العاده و کاملا طبیعی بسازد و کارآفرین شود. بیانچی بخشی از درآمدهای خود را به سازمان هایی، از جمله انجمن سرطان آمریکا و انجمن فرشتگان در میان ما اهدا می کند.

 

چه چیزی می توانیم از کارآفرینان جوان بیاموزیم؟

 

افراد کارآفرین در هر سنی می توانند از این بنیانگذاران جوان و بی باک بیاموزند. آن ها با انگیزه، اشتیاق خارج از چارچوب فکر می کنند. افرادی که می‌خواهند کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنند اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند، نباید به دنبال علایق خود باشند. کارآفرینان جوان شرکت‌های خود را حول چیزهایی ایجاد کردند، که به آن ها بینش منحصربه‌فردی نسبت به نیازهای مشتریانشان داد. افرادی مانند اولاتونجی، اولمر و برادران مارتینز دلایلی را شناسایی کردند که برای آن ها مهم بود و آن اشتیاق را در برنامه های تجاری خود گنجاندند که نتایج قابل قبولی به همراه داشت.

 

جوانان کارآفرین شهامت این را دارند که با راه حل های خلاقانه با مشکلات مواجه شوند. گودوین، استرن و مورس همه محصولات خود را پس از دست و پنجه نرم کردن با یک مشکل، بدون نگرانی برای راه حل های موجود ایجاد کردند. این خلاقیت برای شکوفایی ایده های جدید بسیار مهم است. در نهایت، جوانان کارآفرین سرسختی و فداکاری برای اهداف خود نشان می دهند. این نگرش برای موفقیت هر کسب و کار جدیدی مهم است.

 

دراین باره همچنین می توانید مقاله چالش های پیش روی زنان کارآفرین را مطالعه کنید.

 

 

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *