معرفی بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

به اشتراک گذاشتن مقاله

مشاغل پردرآمد خانگی علی الخصوص در دوران کرونا بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه مسئولیت اصلی مالی خانواده بر دوش مردان است، آگاهی از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه لیست مشاغل پردرآمد برای آقایان که در خانه بتوانند انجام دهند و البته بعضی از آنها برای خانم‌ها نیز کاربرد دارد، معرفی خواهد شد.

 لیست مشاغل پردرآمد برای آقایان عبارتند از:

  • طراح گرافیک
  • طراح UX
  • تدریس در YouTube
  • مدیر رسانه‌های اجتماعی
  • ورود اطلاعات
  • وبلاگ نویس (بلاگری)
  • مترجم
  • نویسنده فنی
  • برنامه نویسی
  • توسعه دهنده وب
  • پشتیبانی فناوری اطلاعات

۱- طراح گرافیک

طراح گرافیک از مشاغل پردرآمد خانگی

طراح گرافیک یک کار پر درآمد در منزل است که از مشاغل پردرآمد خانگی محسوب می‌شود.

وظایف اصلی شغل

طراحان گرافیک بر اساس حجم کار مشتری، به طور همزمان روی بیش از ۵ پروژه کار می کنند. آنها المان‌های موجود در طراحی‌های دیگر مانند آیکون‌ها و عکس‌ها را در کنار یکدیگر قرار داده و جنبه های بصری مواد بازاریابی، وب سایت ها و سایر رسانه ها را ایجاد می کنند.

۲. طراح UX از مشاغل پردرآمد خانگی

توضیحات: طراحان UX جنبه ی کاربرپسند بودن (مورد قبول بودن برای مصرف کننده) یک محصول و مارک تجاری آن را طراحی و آزمایش می کنند تا مطمئن شوند که فرآورده تولیدی برای مصرف کنندگان لذت بخش است. طراحی UX جزو مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان و خانم ها است که فرصت شغلی های بسیاری نیز برای آن وجود دارد.

۳. تدریس در YouTube

معلمی از مشاغل دورکاری

 

اگر در کاری تخصص دارید، این روزها رساندن استعدادها و مهارت هایتان به مرحله جهانی، آسان است.

استفاده از یوتیوب برای کسب درآمد از جمله ایده های کارآفرینی است و یک کار پر درآمد در منزل محسوب می‌شود.

 

یک حساب YouTube ایجاد کنید و از طریق تولید ویدیوهای آموزشی، مهارت و تجربه خود را به دیگران بیاموزید.

کاربران یوتیوب، یا YouTubers، فیلم های آموزشی در مورد تزئین کیک، ایروبیک، یوگا، ورزش های رزمی، تعمیرات منزل، آموزش سگ، تزئینات خانگی، حالت دادن به مو و موارد دیگر را ارائه می دهند. در این روش درآمد شما براساس توانایی در جذب بیننده و تبلیغات است.

 

۴. مدیر رسانه‌های اجتماعی

مدیر شبکه های اجتماعی

 

تقریباً هر تجارت بزرگی از رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری برای دسترسی مستقیم به مشتریان خود و بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت برای تبلیغات تلویزیونی، چاپی یا رادیویی، استفاده می کند. این حرفه از بهترین مشاغل دورکاری و در لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان و خانم ها است.

اما همه مشاغل بزرگ شخصی را برای مدیریت حساب های خود در شبکه های اجتماعی ندارند، به همین دلیل افراد بیشتری شروع به بازاریابی به عنوان مدیر شبکه های اجتماعی کرده و به این کسب و کارها کمک می کنند تا از اینترنت به طور گسترده استفاده کرده و مخاطب بیشتری کسب کنند.

اگرچه داده های بسیار کمی برای چگونگی انجام این کار در خانه در دسترس است، زیرا نسبتاً یک شغل جدید محسوب می شود، اما می توان هزاران درخواست برای استخدام مدیر شبکه های اجتماعی در سایت هایی مانند CareerBuilder.com SimplyHired.com و Upwork.com یافت.

اگر تسلط کافی بر رسانه های اجتماعی و ارتباطات خوبی داشته باشید، حتی می توانید با مراجعه مستقیم به شرکت ها و پرسیدن درمورد اینکه آیا به کمک نیاز دارند یا خیر، کار را شروع کنید.

دفاتر حسابداری
پایه و اساس هر شغلی بی شک مسائل مالی مربوط به آن حرفه می‌باشد. تمامی صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای این‌که اطلاعات و آمار دقیقی از مسائل مالی و سود زیان خود داشته باشند میزان سود و زیان خود را به دقت بررسی کرده و ثبت می‌کنند که به اصطلاح به آن حسابداری می‌گویند.


دفاتر حسابداری

۵. ورود اطلاعات از مشاغل پردرآمد خانگی

طیف گسترده ای از مشاغل به کارمندانی نیاز دارند که بتوانند داده های مختلف را وارد سیستم کنند، این داده ها ممکن است برای ردیابی موجودی کالا یا حمل و نقل، ایجاد برنامه های تجاری یا اندازه گیری عملکرد یا بازده استفاده شوند.

از آنجا که داشتن رایانه و مهارت تایپ مهمترین نیاز این شغل می باشد، بسیاری از کارمندان این بخش می توانند در خانه و بر اساس برنامه ای متناسب با زندگی خود، کار کنند.

۶. وبلاگ نویس (بلاگری)

نویسندگی آنلاین

وظایف شغلی اصلی: وبلاگ نویسان از ایده تا تحویل یک مقاله، برنامه نویسی، تحقیق و ویرایش را انجام می دهند. آنها ایده های مناسب و توصیه های موثری برای محتوای مورد نظر ارائه می دهند، همچنین برای تعریف استراتژی کاربر، با نویسندگان، طراحان و SEO همکاری می کنند. امروزه بلاگری در شبکه های اجتماعی مختلف به خصوص اینستاگرام، رونق زیادی دارد و قطعا از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان محسوب می شود.

۷. مترجم

وظایف شغلی اصلی: مترجمان ترجمه هایی را انجام می دهند که از نظر ساختاری با قواعد زبان مقصد سازگار باشد. آنها معنای کامل زبان مبدا را به زبان مقصد منتقل می کنند و با توجه به نوع مطالب و دیدگاه خوانندگان ترجمه مفهومی را ارائه می دهند.

۸. نویسنده فنی

وظایف اصلی شغلی: نویسندگان فنی دستورالعمل های اجرایی و دفترچه های راهنما را برنامه ریزی، تولید، سازماندهی، نویسندگی و ویرایش می کنند. آنها در مورد مشخصات طراحی فنی و متون آزمایشی تحقیق، توسعه و مستند سازی می کنند و علاوه بر دفترچه های راهنمای چاپی، مستندات الکترونیکی نیز تولید می نمایند.

۹. برنامه نویس

وظایف اصلی شغلی: برنامه نویسان برای برنامه های نرم افزاری داخلی، کدنویسی و برنامه نویسی انجام می دهند. آنها کد برنامه های موجود را بر اساس نیاز، فوری رفع اشکال می کنند و پس از تکمیل نرم افزار، مرحله نهایی آموزش کاربر ها را انجام می دهند.

از آنجایی که تعداد بسیار زیادی زبان برنامه نویسی وجود دارد، شغل برنامه نویسی نیز در سازمان ها و فیلد های مختلف کاربرد دارد. به علت تخصصی بودن این شغل، برنامه نویسی جزو مشاغل پردرآمد خانگی می باشد.

۱۰. توسعه دادن وب، از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

وظایف شغلی اصلی: توسعه دهندگان وب برنامه هایی می سازند که مراحل تولید یک نرم افزار را مشخص می کنند. آنها برنامه های جامعی می سازند که روند های اجرایی را آزمایش کرده و برنامه های موجود را برای مطابقت با استانداردهای امنیتی و عملکردی به روز می کنند.

۱۱. پشتیبانی فناوری اطلاعات

مدیر فناوری اطلاعات (IT)

اگر دوست دارید به مردم کمک کنید و از رایانه ها سر در می آورید، پشتیبانی فناوری اینترنت می تواند یک حرفه مناسب برای شما باشد و از مشاغل پردرآمد خانگی است.

کارمندان پشتیبانی رایانه، ممکن است به طور مستقل یا در شرکتی مانند Apple یا Dell کار کنند. و از خانه، پشتیبانی تلفنی برای کمک به کاربران رایانه در حل مشکلات فنی خود ارائه می دهند.

 

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *