چگونه یک بسته مزایا و حقوق و دستمزد عالی برای کارمندان بسازیم؟

به اشتراک گذاشتن مقاله

وقتی کارفرمایان در مورد “بسته های مزایا و حقوق و دستمزد” خود صحبت می کنند، منظور آنها فقط حقوق نیست. علاوه بر حقوق کارمندان، این بسته‌ها معمولاً شامل مزایای دیگر مانند بیمه درمانی، برنامه‌های بازنشستگی و مرخصی با حقوق می‌شوند. اگر می خواهید یک بسته مزایا واقعاً مطلوب بسازید تا کارکنان خود را راضی نگه دارید و استعدادهای برتر را جذب کنید، این مقاله را حتما مطالعه کنید.

 

بسته مزایا و حقوق و دستمزد کارکنان چیست؟

بسته مزایا و حقوق و دستمزد کارکنان مجموعه‌ای از مزایایی است که به کارکنان داده می‌شود. این شامل مزایایی است که کارمندان می‌توانند از آنها برای مراقبت از خود و خانواده‌شان، ایجاد تعادل بین کار و زندگی، صرفه‌جویی در پول و موارد دیگر استفاده کنند. برخی از مزایا در موارد خاصی مانند بیمه درمانی توسط قانون اجباری شده است، در حالی که برخی دیگر مانند مرخصی با حقوق برای جذب کارمندان سطح بالا برای کار در یک شرکت خاص ارائه می شود.

الکس شوبات، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران پلتفرم تعادل بین کار و زندگی Espresa، گفت: یک برنامه واقعاً تأثیرگذار حقوق و دستمزد و مزایای کارکنان فراتر از بیمه پزشکی است. شوبات گفت: “من معتقدم که حقوق و دستمزد و مزایا مربوط به جذب و حفظ کارمندان است، و همچنین دادن احساس ارزشمندی به افراد است.” آنها می خواهند بدانند که کارفرمایانشان به رفاه آنها اهمیت می دهد و به وقت آنها احترام می گذارد.

 

در بسته حقوق و دستمزد و مزایای کارمند خود چه مواردی را باید لحاظ کنید

در اینجا برخی از این حقوق و دستمزد و مزایا آورده شده است:

 

بیمه درمانی

مزایای سلامتی یکی از دلایل اصلی انتخاب کارمند برای کار در یک شرکت است. طرح‌ها یا گزینه‌هایی را علاوه بر حقوق و دستمزد ارائه دهید که به کارکنان و خانواده‌هایشان کمک می‌کند به مراقبت‌های مستمر و پیشگیرانه‌ای که برای داشتن زندگی سالم نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

برنامه های بازنشستگی

با واریز خودکار پول به حساب بازنشستگی در هر دوره پرداخت، علاوه بر حقوق و دستمزد راه آسانی برای پس انداز در دوران بازنشستگی به کارمندان ارائه دهید. شرکت شما همچنین ممکن است انتخاب کند که مشارکت‌ها را تا مقدار معینی یا پس از تعداد معینی از سال‌های خدمت به شرکت تطبیق دهد.

مرخصی برای تعطیلات، روزهای بیماری و روزهای شخصی

علاوه بر حقوق و دستمزد، ارائه مرخصی کافی به کارمندان برای مراقبت از خود و عزیزانشان راهی عالی برای نشان دادن تعهد شما به رفاه و تعادل بین کار و زندگی آنها است.

 

گزینه های کار منعطف

 

حقوق و دستمزد

 

امروزه، بسیاری از کسب و کارها دورکاری را ارائه می دهند. این گزینه به کارکنان کمک می کند تا در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کنند و به تعادل بین کار و زندگی بهتری دست یابند.

 

گزینه های سهام

در استارت آپ ها، گزینه های سهام رایج است که به کارکنان در ازای سال های خدمت یا ورود به یک شرکت درصدی از سهام شرکت داده می شود. این حقوق و دستمزد و مزایا به کارمندان انگیزه زیادی می‌دهد.

 

برخی از حقوق و دستمزد و مزایای مرتبط با سلامتی ممکن است شامل عضویت یا تخفیف در باشگاه، برنامه‌های ترک سیگار و مزایای مراقبت از کودک باشد. سایر مزایای کم هزینه شامل برنامه های تقدیر از کارمندان (با جوایز کوچک) است.

 

چرا ارائه مزایای رقابتی برای کارفرمایان خوب است؟

تا اینجا دانستید که بسته‌های حقوق و دستمزد و مزایای جذاب به کارمندان کمک می‌کنند، اما باید مزایای آن را برای کارفرمایان نیز بدانیم که در اینجا بررسی کرده‌ایم:

 

جذب استعدادهای برتر

بهترین کارمندان در صنعت شما می دانند که انتخاب های زیادی دارند. یک بسته جذاب حقوق و دستمزد و مزایای کارکنان می تواند به جذب و حفظ این کارمندان کمک کند.

 

داشتن کارمندان سالم

بدون حقوق و دستمزد و مزایایی مانند بیمه درمانی، انعطاف پذیری برای کار از خانه یا مرخصی زیاد، کارمندان ممکن است دچار فرسودگی شغلی شوند. این در درازمدت به کسب و کار شما لطمه می زند، زیرا کارمندان زمانی که بیش از حد کار می کنند نسبت به زمانی که به خوبی استراحت می کنند بهره وری کمتری دارند.

 

ارتباط بهتر با مشتریان

داشتن حقوق و دستمزد و مزایای خوب برای کارمندان به داشتن فرهنگ قوی در محیط کار کمک می‌کند. در واقع مشتریان بیشتری می خواهند با شرکت هایی که دارای ارزش های قوی هستند، تجارت کنند، از جمله رفتار خوب با کارکنان.

 

نکاتی برای ایجاد بسته مزایای کارکنان

توصیه های زیر را برای ایجاد یک بسته مزایای کارکنان که برای شرکت شما کار می کند ارائه کردیم:

 

انتخاب ها را ارائه دهید.

کارمندان ممکن است به دنبال پیشنهادهای متفاوتی در بسته های مزایای خود باشند. به عنوان مثال، کارمندان جوانتر ممکن است برای پس انداز پول برای خرید خانه کمک بخواهند، در حالی که کارمندان مسن تر ممکن است تمرکز بیشتری روی پس انداز پول برای بازنشستگی خود داشته باشند. اجازه دادن به کارمندان برای شخصی سازی بسته خود برای رسیدن به اهداف خود بخش بزرگی از افزایش رضایت از برنامه حقوق و دستمزد و مزایای شما است.

 

از فناوری به نفع خود استفاده کنید.

یافتن یک پورتال آنلاین بصری که دسترسی آن برای کارمندان شما آسان باشد، مهم است. این به آنها کمک می‌کند تا بفهمند با بسته حقوق و دستمزد و مزایای خود چه کاری می توانند انجام دهند. اگر ثبت‌نام و ایجاد تغییرات در مسیر آسان باشد، کارمندان بر مزایای خود کنترل خواهند داشت.

 

از کارمندان بپرسید که چه می خواهند.

هرچه بیشتر در مورد اولویت‌های کارمندان درباره حقوق و دستمزد و مزایا بدانیم، بیشتر می‌توانیم آنها را برآورده کنیم.

 

 

بسته حقوق و دستمزد و مزایای مورد نظر کارمندان خود را بسازید

در حالی که حقوق و دستمزد خوب برای هر کارمندی که در نظر دارد شغلی را بپذیرد یا در یک شرکت بماند، مهم است، قدرت بسته مزایای کارفرما اغلب می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری آنها داشته باشد. با داشتن مزایای بازنشستگی، مراقبت‌های بهداشتی، مرخصی و سایر مزایایی که کارکنان شما واقعاً می‌خواهند، می‌توانید به بهبود حفظ کارکنان و افزایش تلاش‌های خود برای استخدام کمک کنید. توصیه های بالا را دنبال کنید تا یک برنامه مزایا ایجاد کنید که واقعاً برای کارمندان و تجارت شما مفید باشد.

 

همچنین در این باره می‌توانید مقاله فواید رضایت شغلی کارمندان چیست؟” را مطالعه کنید.

 

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *