تشکر از مدیر ؛ چگونه از مدیر تشکر کنیم

به اشتراک گذاشتن مقاله

وقایع کاری روزمره مستلزم نوشتن پیام های تشکر برای رئیس است اما بیشتر ما در بیان آن به شیوه مناسب کوتاهی می کنیم. در ادامه بهترین متون تشکر از مدیر را گردآوری کرده‌ایم.

نشان دادن قدردانی از رئیس با یک یادداشت دست نویس یا حتی ایمیل، بهترین راه برای تشکر است. یک یادداشت تشکر با ظرافت می تواند روز هر کسی، حتی رئیستان، را زیبا کند. بالاخره، چرا باید قدردانی کردن را تنها به تشکر از کارمندان و زیردستان محدود کنیم؟ درحالی که تشکر زیردستان از مافوق خود نیز به همان اندازه موثر است.

فارغ از اینکه چه شغلی دارید و یا کجا کار می کنید، دانستن نحوه برخورد با زیردستان برای موفقیت ضروری است. برخورد موفق با زیردستان می تواند…

نحوه برخورد با زیردستان

متن تشکر ۱

 من به هدایت شدن توسط شخصی که علاوه بر شهرت در صنعت، یک رئیس فوق العاده نیز هست، افتخار می کنم. فقط می توانم امیدوار باشم که روزی ذره ای شبیه امروز ِشما شوم. کار در کنار شما یک امتیاز ویژه است. متشکرم!

متن تشکر ۲

از اینکه به من فرصت کار بر چنین پروژه خلاقانه ای را داده اید، سپاسگزارم. حمایت و راهنمایی های شما، به من کمک کرده است تا به جایی که امروز هستم برسم. مطمئن باشید که پاسخ اعتماد شما را با سخت کوشی و کار کردن با تمام توانم، می دهم.

متن تشکر از مدیر ۳

متن تشکر از مدیر

این یک یادداشت تشکر برای یک رئیس، مربی و مدیر بی نظیر است. راهنمایی و توصیه های شما از زمانی که وارد این مجموعه شدم، برای من بسیار ارزشمند بوده است. نمی دانم چطور برای همه کمک هایی که به من کرده اید، از شما تشکر کنم.

متن تشکر ۴

گفتن “متشکرم” برای بیان میزان قدردانی ام از حمایت های شما طی این سال ها، کافی نیست. شما معلم من هستید و هر آنچه امروز هستم به خاطر وجود شماست.

متن تشکر ۵

کار کردن زیر نظر رئیسی که مهارت ها و استعدادهای بسیاری دارد، یک تجربه کاری باورنکردنی است. من هر روز چیز جدیدی از شما یاد می گیرم. از اینکه به من نشان دادید یک رئیس بزرگ چگونه کار می کند، متشکرم.

متن تشکر ۶

تشکر از مدیر: این یادداشت را برای بیان میزان قدردانی ام از ترفیع درجه برایتان می نویسم. بدون درک و حمایت شما این امر امکان پذیر نبود. متشکرم که چنین رئیس فوق العاده ای هستید.

متن تشکر ۷

کلمات تشویقی، راهنمایی ها و توصیه های شما در هنگام فرارسیدن ضرب الاجل ها، ما را سرزنده نگه می دارد. فقط می خواهیم بدین وسیله از شما تشکر کنیم و بگوییم که چقدر از کار کردن زیر نظر شما خوشحالیم. واقعاً مفتخریم که توسط چنین رئیس بزرگی هدایت می شویم. برای همه چیز از شما سپاسگزاریم.

متن تشکر از مدیر ۸

به عنوان کارمند جدید، فکر کردم سازگاری با محیط کار دشوار است. اما، اگر می دانستم که فرصت کار زیر نظر شما را پیدا می کنم، نگران نبودم. متشکرم که از همان روز اول مرا زیر پر و بال خود گرفتید. این کار شما به من انگیزه داده است که در آینده برای هر کس دیگری همین کار را انجام دهم.

متن تشکر از مدیر ۹

ممنون از نقد و بررسی عالی که روز گذشته داشتیم. شما فهم این نکته که کجا باید از مهارت ها و استعدادم بهره بگیرم را برای من آسان تر کردید.

متن تشکر ۱۰

رئیس عزیز،
در میان تمام پیام های خداحافظی که دریافت کردم، پیام شما برای من برجسته تر بود. می خواستم از شما برای این همه سال راهنمایی و مشاوره ای که به من ارزانی داشته اید، تشکر کنم. شما کسی هستید که مرا به شخصی با مهارت ها و استعداد های ارزشمند تبدیل کرده اید. انجام این کار تحت نظر شما برای من یک امتیاز بود. امیدوارم در آینده نیز باعث افتخار شما باشم.

متن تشکر ۱۱

تشکر از مدیر: این تیم صمیمانه است. از زمانی که برای راهنمایی ما در این پروژه صرف کرده اید، از شما سپاسگزار است. متشکرم!

متن تشکر ۱۲

حتی با اینکه رئیس هستید، هرگز با خود فکر نکرده اید که کثیف شدن دستانتان هنگام کار روی یک پروژه، از شانتان کم می کند. متشکریم که همان احترام و عزتی را به ما بخشیده اید که برای سایر رئسا قائلید. شما واقعاً یک رهبر بزرگ هستید و همه ما افتخار می کنیم که توسط شما هدایت می شویم.

متن تشکر از مدیر ۱۳

تشکر از مدیر

از اینکه با وجود مشغله های بسیار، به من در رسیدن به اهدافم کمک کرده اید، سپاسپگزارم. بدون راهنمایی و مشاوره شما، من واقعاً از پس این کار بر نمی آمدم. متشکرم که نه تنها یک رئیس عالی، بلکه یک معلم باورنکردنی نیز هستید.

متن تشکر ۱۴

رئیس عزیز،
از توجه و قدردانی شما نسبت به مشارکت های من متشکرم. تشویق شما همان چیزی است که من را به انجام کارهای بزرگ سوق می دهد.

متن تشکر از مدیر ۱۵

این ممکن است پیام خداحافظی من با شما باشد، اما می دانید که همیشه همین را می گویم. نمی توانم بدون بیان اینکه چقدر کار کردن برای شما فوق العاده بود، بروم. مهارت ها و استعدادهای شما به اندازه ای زبان زد است که امیدوارم من هم بتوانم برخی از آن ها را کسب کنم. تقریباً هر آنچه راجع به این بخش می دانم را از شما یاد گرفتم. ممنونم که به من فرصتی دادید تا با شما کار کنم.

متن تشکر ۱۶

دریافت ارتقا شغلی به این درجه برای من بزرگترین افتخار است. از شما ممنونم که به من اعتماد کردید و ایمان آوردید. به شما اطمینان می دهم که تمام مهارت ها و استعدادهای خود را به خوبی به کار می گیرم و کارهای بزرگی انجام می دهم.

متن تشکر ۱۷

می خواهیم از شما به خاطر فرصتی که برای کار روی پروژه جدید برایمان فراهم کردید، تشکر کنیم. تیم ما واقعاً خوشحال است و مشتاقانه منتظر ارائه نتایجی است که شما از ما انتظار دارید.

متن تشکر از مدیر ۱۸

کار زیر نظر رئیسی مانند شما واقعاً به ارتقا کل تجربه کاری کمک می کند. انگیزه و مهربانی شما ویژگی هاییست که شما را به چنین رهبر بزرگی که امروز هستید، تبدیل می کند. از درک و حمایت شما سپاسگزاریم.

تشکر از مدیر ۱۹

تقدیر و تشکر برای کمک امروز در [موضوع]. بینش شما واقعاً به من کمک کرد تا شرایط را از زاویه جدیدی ببینم و کارهایم را به موقع تمام کنم. شما یک رئیس فوق العاده شگفت انگیز هستید!

تشکر از مدیر ۲۰

کار تحت نظر شما بزرگترین تجربه کاری است که هر کسی شانس برخورداری از آن را ندارد. من مشتاقانه منتظر یادگیری بیشتر در مورد کسب و کار خود هستم. از اینکه به من فرصت کار در اینجا را دادید متشکرم.

خوشحالیم که رئیس، مربی و مدیری مانند شما داریم. کار کردن زیر نظر شما، هر روز چیز جدیدی به ما می آموزد. برای تمام زحماتتان از شما ممنونیم.

متن تشکر ۲۱

می خواهیم برای صبور بودن، درک کردن و پشتیبانی شما از این پروژه، حتی با اینکه از مهلت مقرر خود بیشتر طول کشیده، تشکر کنیم. به شما اطمینان می دهیم که کار بزرگی که انجام داده ایم تاخیر ما را جبران می کند.

متن تشکر ۲۳

تشکر کردن از مدیر

من معتقدم در حالی که دیگران از داشتن رئیس های بد در کار شکایت می کنند، تیم ما یک استثنا ست. این باعث شد که بفهمیم چقدر خوش شانس هستیم که رئیس بزرگی مثل شما داریم. کسی که در هر سختی ما را می فهمد و به بهترین شکل حمایت و راهنمایی می کند. شما واقعاً تکه ای جواهر و یک رهبر عالی هستید. بسیار خوشحالیم که تحت نظارت شما کار می کنیم.

متن تشکر ۲۴

از درک و پشتیبانی از تصمیمات ما درباره پروژه جدید متشکریم. پشتیبانی شما از ما، برایمان بسیار ارزشمند است.

متن تشکر ۲۵

واقعاً خوشحالم که اولین تجربه کاری ام اینجا بود و اولین رئیس من شما هستید. اکنون در مورد تصمیمات شغلی خود اطمینان بیشتری دارم. با تشکر از تشویق های شما

متن تشکر از مدیر ۲۶

کار کردن زیر نظری رئیسی که یک دوست فوق العاده هم هست، یک اتفاق عالی بود. به لطف شما، کار کردن در اینجا از بهترین تصمیمات زندگی ام بوده است. امیدوارم بتوانم از مهارت ها و استعدادهایی که به من در پرورش آنها کمک کرده اید، استفاده کنم و باعث افتخار شما باشم.

متن تشکر از مدیر ۲۷

کار کردن زیر نظر شما برای من همه چیز را عوض کرد. نمی دانستم که یک محیط کار می تواند اینقدر مثبت و دلگرم کننده باشد. برای همه چیز ممنون.

متن تشکر از مدیر ۲۸

تشکر از رئیس

من از شما سپاسگزارم که اجازه دادید وقتی با این مسئله روبرو شدم، نگران کار نباشم. این کار مقابله با آن را بسیار ساده تر کرده است و اکنون من آماده هستم که بیش از هر زمان دیگری کار کنم. صمیمانه از شما متشکرم.

متن تشکر ۲۹

فقط می خواستم به شما اطلاع دهم که این پاداش برای من چقدر ارزشمند بود. نه تنها به لحاظ مالی، بلکه باعث شده است احساس کنم که از کارم قدردانی می شود. کار زیر نظر رئیسی که تیم خود را نیز بشناسد بسیار دلپذیر است. متشکرم که چنین رئیس بزرگی هستید.

متن تشکر ۳۰

متشکرم که به من کمک کردید که متوجه اشتباهم بشوم و بتوانم آن را حل کنم. صبر و راهنمایی شما یادگیری را برای من آسان تر می کند و نمی دانم به خاطر این موضوع به چه زبانی از شما تشکر کنم. قول می دهم هر روز بهترین خود را در کار ارائه دهم و باعث افتخار شما باشم.

دینگ ارائه دهنده راهکار اتوماسیون حضور و غیاب

دینگ یکی از برترین ارائه دهنده‌های راهکار اتوماسیون حضور و غیاب با محصولات و خدمات مرتبط آماده ارائه خدمت به شماست، در صورت لزوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *