دستگاه حضور و غیاب ارزان بدون نیاز به راه اندازی

به اشتراک گذاشتن مقاله

وضعیت کنونی جامعه ی اقتصادی امروز به خصوص کشور ما ایران، تفکر مدیریتی کسب و کارها را به سرعت به سمت گسترش سیاست های اقتصادی رهنمون شده است و مدیران  کسب و کارها سعی دارند تا با کم کردن هزینه های مجموعه ی خود به واژه ی صرفه جویی اقتصادی رنگ تازه ای ببخشند.

یکی از مهمترین مواردی که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد، دستگاه حضور و غیابی است که بتواند با کمترین هزینه، ورود و خروج پرسنل خود را به آسانی کنترل کند.

در این مقاله سعی داریم یک دستگاه ارزان با کاربری بسیار جذاب وآسان به شما معرفی کنیم؛ اگر شما هم مدیری هستید که قصد دارید دستگاه حضور و غیاب ارزان برای مجموعه ی خود  تهیه کنید.

به پیشنهاد ما حتما به نکاتی که در این مقاله عنوان خواهد شد توجه داشته باشید؛ چراکه شرکت های ارائه دهنده ی دستگاه های حضور و غیاب متعددی وجود دارند که در بازار رقابت، سعی در ارزان فروشی اجناس خود دارند اما با نکاتی که در این مقاله عنوان خواهیم کرد، به راحتی میتوانید به معنای صحیح (کیفیت را فدای کمیت نکنیم) دست یابید و برای جلوگیری از مصائب و مشکلات آینده ی کاری خود انتخاب بهتری داشته باشید.

اجزای مختلف یک دستگاه حضور و غیاب ارزان

در مجموع هر دستگاه حضور و غیاب از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است درادامه به آن می پردازیم.

سخت افزار دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت

اولین بخشی که درباره ی هر دستگاه حضور و غیاب می بایست بررسی شود، سخت افزار و قابلیت های اتصالات آن است که همین جای کار، اغلب، دستگاه حضور وغیاب ارزان قیمت تر می بایست بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. یک مدیر هوشمند می بایست بررسی کند که دلیل هزینه ی ارزان تر یک سخت افزار چیست؟ آیا مهندسی این دستگاه برای لحظات بحرانی مثل قطعی برق یا قطعی اتصالات شبکه وغیره مدیریت شده است یا خیر.

به عنوان مثال دستگاه حضور و غیاب هوشمند و ارزان قیمت دینگ، تنها به اتصالاتی چون، بلوتوث، وای فای، لوکیشن و اینترنت همراه نیاز دارد تا با سرور موجود در مجموعه ی دینگ ارتباط برقرار کرده و ورود و خروج پرسنل را در لحظه ثبت کند.

سخت افزار دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت

ضمن اینکه سخت افزار ارزان قیمت دستگاه، در ابعاد کوچک بوده که با یک رابط دو شاخه مانند به پریز برق متصل شده، دستگاه پرسنل را شناسایی می کند و اطلاعات ورود و خروج، از طریق لمس گزینه ی ثبت ورود و خروج بر روی اپلیکیشن به سرور موجود در مجموعه ی دینگ منتقل می شود و در نهایت به صورت یک اعلان بر روی دستگاه هوشمند مدیر ظاهر شده و وضعیت لحظه ای ورود و خروج به ایشان اطلاع داده میشود. ضمن اینکه دستگاه دینگ نیاز به اتصال به هیچ سیستم یا کابل شبکه ای ندارد.

این دستگاه برای بحران قطعی برق و مباحث مربوط به ماموریت های خارج از برد دستگاه، و پاندمی ویروس کرونا نیز چاره اندیشیده است.

مدیر محترم می تواند قابلیت ثبت موقعیت مکانی را در سیستم دینگ فعال کند، تا به هنگام قطعی برق، پرسنل بتوانند تنها با روشن نمودن گزینه ی لوکیشن و اینترنت همراه بر روی گوشی هوشمند، ورود و خروج خود را به راحتی ثبت کنند.

همچنین برای مواردی چون ثبت ورود و خروج در شرایط دورکاری و در زمان ماموریت ها نیز می توان مکان مورد نظر را لوکیشن نمود؛ تعیین شعاع مسافت موقعیت های مکانی قابل تغییر با واحد اندازه گیری متر است که حتی می توان وسعت یک شهر را نیز در قالب یک موقعیت مکانی ایجاد نمود. حتما برای شما نیز جالب خواهد بود که بدانید که ثبت،تا 5 موقعیت مکانی در سیستم حضور و غیاب دینگ به صورت رایگان است.

به علاوه، در زمان قطعی اینترنت، پرسنل با نزدیک بودن کنار دستگاه و لمس گزینه ی ورود و خروج، می توانند از طریق سیستم پیامکی، ورود و خروج خود را به مدیر مجموعه اطلاع دهند.

اجزای مختلف یک دستگاه حضور و غیاب ارزان

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت

نرم افزارهایی که توسط شرکت های ارائه دهنده ی دستگاه های حضور و غیاب ارائه می شود غالبا با یک سری محدودیت های ابتدایی یا کلی، توسعه داده شده است. این محدویت ها عموما بر اساس سیاست های دسته بندی نرم افزار و تحلیل های گوناگونی که در نرم افزارها وجود دارد، توسط شرکت توسعه دهنده ی خود، ارائه میشود.

حتما مشاهده فرموده اید که نرم افزارها در ابتدا رایگان هستند اما در ادامه برای دستیابی به امکانات بیشتر می بایست هزینه ی دیگری پرداخت شود، امکاناتی چون تعداد شیفت ها، تعداد پرسنل، تعداد درخواست هایی که یک پرسنل بتواند برای ثبت مرخصی یا ماموریت از آن استفاده کند.

خوب، در ابتدا می بایست بررسی کنید که آیای شمای کلی نرم افزار و قابلیت های آن مناسب نحوه ی ساعت های کاری مجموعه ی شما می باشد یا خیر و اینکه در ابتدا چه تعداد قابلیت های رایگان دراختیار شما قرار می دهند؟

به عنوان مثال دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت دینگ علاوه بر پاسخگویی به حداکثر نیازهای شیفت بندی، برای چیدمان شیفت های متعدد، محددیتی در تعداد آن ها قرار نداده است و هزینه ی بیشتری بابت تعداد مازاد دریافت نمی کند، ضمن اینکه اپلیکیشن به صورت رایگان ارائه می شود.

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت

هزینه دستگاه حضور و غیاب ارزان و هوشمند دینگ

دستگاه حضور و غیاب هوشمند دینگ با تکنولوژی آنلاین خود توانسته است یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین دستگاه های حضور و غیاب حال حاضر باشد. این دستگاه مناسب ترین گزینه برای مدیرانی است که می خواهند از ثبت ورود و خروج در هر مکانی و در لحظه با خبر شوند و از معایب و مشکلات دستگاه های تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، دستگاه های اثر انگشتی و کارتی به دور باشند، چرا که شما به عنوان مدیر و مسئول یک مجموعه قادر هستید تمام این قابلیت ها را فقط و فقط از طریق یک اپلیکشین فعال کنید بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه ی بیشتری برای این قابلیت ها داشته باشید.

 ضمن اینکه پرسنل شما نیز از طریق همین اپلیکیشن و با دسترسی متفاوت و با لمس گزینه ی ورود و خروج بر روی اپلیکیشن، ضمن ثبت چهره ی خود از طریق عکس سلفی، در صورت نیاز برای ورود مجدد به اکانت خود با اسکن کردن علامت بارکد ( که فقط نزد شماست) بر روی اپلیکیشن وارد حساب کاربری خود شوند و تنها در حساب کاربری خود و نزدیک دستگاه، در مجموعه ورود و خروج بزنند.

در مورد قیمت انواع دستگاه های حضور و غیاب دینگ بیشتر بدانید:

قیمت دستگاه حضور و غیاب دینگ [+انواع ?]

دلایل ارزان قیمت بودن یک دستگاه حضور و غیاب چیست؟

با وجود همه نکاتی که درباره قیمت مناسب بودن یک دستگاه حضور غیاب گفتیم، می بایست به این نکته توجه داشت که دلایل ارزان قیمت بودن یک دستگاه حضور و غیاب چیست؟ قطعا هیچ ارزانی بی حکمت نیست اما شرکت های ارائه دهنده ی انواع دستگاه حضور و غیاب مانند دینگ هم هستند که در مقابل دریافت هزینه ی کم برای دستگاه و اشتراک سالیانه، خدمات و قابلیت های گسترده و کامل تری ارائه می دهد.

شما می توانید با تغییرات در تنظیمات نرم افزار دینگ گزینه ی ورود به اکانت پرسنل توسط اسکن بارکد و گزینه ی ثبت ورود و خروج همراه با عکس سلفی (گزینه های عدم تقلب توسط افراد) را فعال کنید و نظم بیشتری به ثبت ورود و خروج پرسنل خود بدهید. و تمام این قابلیت ها به صورت رایگان در نرم افزار دینگ وجود دارد.

اما به صورت کلی دلایلی که باعث ارزان تر شدن یک دستگاه حضور و غیاب می شود شامل موارد ذیل است:

  • 1.  برند دستگاه
  • 2. کارایی دستگاه
  • 3. امکان اتصال بهتر نرم افزار حضور و غیاب
  • 4. طرح یا ظرفیت اشتراک تعداد کاربر
  • 5. ضمانت و پشتیبانی از دستگاه و نرم افزار

دلایل ارزان قیمت بودن یک دستگاه حضور و غیاب

پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب دینگ

موضوع بسیارمهمی که پس از خرید دستگاه حضور و غیاب دینگ مطرح است؛ بحث پشتیبانی و گارانتی دستگاه است.

پس از دریافت یک دستگاه، شما باید بتوانید درصورت بروز هر مشکل یا داشتن هر سوال  به راحتی با شرکت ارائه دهنده ی آن تماس برقرار کنید تا استفاده از دستگاه و سیستم را سهولت بخشد؛ همچنین یک دستگاه باید به کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری خود آنقدر اطمینان خاطر داشته باشد که بتواند تا مدت معینی آن را گارانتی کند و شرایط گارانتی دستگاه را به صورت روشن و کامل در ابتدای خرید، عنوان کند.

دستگاه حضور و غیاب دینگ ضمن اینکه شرایط گارانتی دستگاه را به وضوع به شما مدیر محترم ارائه می دهد، پس از خرید دستگاه نیز به صورت کامل از ابتدا زمانی که شما با طیب خاطر از سیستم  استفاده کنید، شما را راهنمایی خواهند کرد.

این مورد را در نظر بگیرید که برخی از سیستم های حضور و غیاب بابت هر دقیقه تماس پشتیبانی خود، هزینه دریافت می کنند. حال آنکه دریافت راهنمایی از پشتیبانی سامانه ی دینگ رایگان بوده و تا رفع کامل مشکل، شما را راهنمایی می کنند.

 

سامانه حضورو غیاب آنلاین دینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *